loading...

وقت سفارت كانادا

رزرو انلاين تورهاي خارجي

بازدید : 239
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

وقت سفارت و ويزاي انگليس

با در دست داشتن ويزاي انگليس مي توانيد به كشورهاي مختلفي اجازه ورود داشته باشيد. ويزاي انگليس از قدرتمند ترين ويزاهاي دنيا است كه دارنده ويزاي انگليس علاوه بر اين كه مجاز به ورود به اسكاتلند، ولز، ايرلند شمالي و انگلستان است اعتبار مناسب و خاص بين المللي در ميان ساير كشورهاي مختلف دارد. انگليس كشوري چند مليتي است كه بسياري از افراد متقاضي دريافت ويزاي اين كشور زيبا هستند. بيشتر اين افراد ويزاي انگليس را با عنوان ويزاي كار درخواست مي كنند. اين كشور پتانسيل بالايي جهت زندگي و كار و تحصيل دارا مي باشد. تحقيقات نشان داده است كه در ميان متقاضيان سفر به كشورهاي خارجي از هر 12 نفر 2 نفر متقاضي سفر به انگليس هستند. اين تعداد متقاضي نشان از اين دارد كه اين كشور يكي از كشورهايي است كه از محبوبيت بالايي به جهت شرايط زندگي و كار و تحصيل برخوردار است. البته اين مورد كه انگليس يكي از بهترين نقاط دنيا براي ادامه تحصيل و كار مي باشد يك امر بديهي است. انواع ويزا انگليس وجود دارد كه به توضيح آن مي پردازيم و نكاتي را در رابطه با ويزاي انگليس براي رفع ابهام و اطلاع رساني به افراد توضيح خواهيم داد.

وقت سفارت كشور انگليس

درباره انگلستان

انگلستان به مجموعه كشورهايي با 4 پادشاهي متحد گفته مي شود كه اين كشورها شامل اسكاتلند؛ خود انگليس، ولز، و ايرلند شمالي است. جمعيت انگلستان قريب به 64.000.000 محاسبه شده است كه بيشترين جمعيت را در ميان اين كشورها انگليس به خود اختصاص داده است. اين كشور از لحاظ جغرافيايي در خط ساحلي قرار دارد و داراي تنوع آب و هوايي است كه بيشتر مناطق آن مرطوب و جنگلي محسوب مي شود. سرزمين انگلستان مملو از جنگل و كوهستان است. اين كشور تاريخي غني مربوط به 6500 سال قبل از ميلاد دارد و بزرگترين ميراث جهاني يونسكو را دارا مي باشد.

اغلب شهرهاي آن تاريخي است و در يونسكو به ثبت رسيده است. از لحاظ تجاري جزو برترين كشورهاي جهان است و رتبه اول جذب سرمايه گذاري در ميان ساير كشورهاي اروپايي را از آن خود كرده است. بزرگترين صنايع در زمينه هاي مختلف را دارد و جزو 10 كشور برجسته توليد كننده در دنيا مي باشد. اين كشور را مهد خلاقيت نام گذاشته اند كه زبان رسمي آن انگليسي مي باشد و واحد پول آن پوند استرلينگ است اغلب مردم اين كشور مسيحي هستند و حكومت آن دموكراسي پارلماني است. در اين كشور ملكه بالاترين مقام انگستان محسوب مي شود، اما حكومت و سياست گذاري توسط دولت و كابينه و نخست وزير انجام مي شود. اين موارد باعث شده سفر به اين كشور كه جزو منتخب ترين كشورهاي دنيا است متقاضيان زيادي را ترغيب به دريافت ويزاي انگليس كند.

وقت سفارت انگليس

انواع ويزاي انگليس

ويزاي انگليس در قالب چند دسته مشخص قابل درخواست است.

دسته اول: ويزاي توريستي

دسته دوم: ويزاي سرمايه گذاري

دسته سوم : ويزاي تحصيلي

دسته چهارم: ويزاي پزشكي

دسته پنجم: ويزاي كار

دسته ششم: ويزاي ازدواج

افراد متقاضي دريافت ويزا تحت يكي از اين عناوين قادر به ارائه درخواست ويزا هستند كه لازم است مدارك متفاوت و شواهد مختلفي را مبني بر درخواست خود ارائه دهند. كليه اين افراد به يكي از اين مقاصد مي توانند تقاضاي ويزاي انگليس بدهند.

تعيين وقت سفارت انگليس

ويزاي توريستي انگليس

اين ويزا به منظور گردشگري صادر مي شود. افرادي كه با هدف تفريح و گردش و بازديد از انگليس قصد ورود به اين كشور را دارند، درخواست ويزاي توريستي مي دهند. افرادي كه ويزاي كشورهاي متحد شنگن و يا ژاپن را دارند زمان كوتاهتري براي دريافت ويزاي انگليس در انتظار مي ايستند. يكي از اصول مهمي كه در اعطاي ويزاي توريستي انگليس مورد بررسي قرار مي گيرد؛ تمكن مالي است. افرادي مورد تاييد قرار مي گيرند كه قادر به پرداخت هزينه هاي بليط هواپيما، رزرو هتل و توانايي مالي پرداخت ساير هزينه هاي سفر به اين كشور را داشته باشند. مداركي كه لازم است براي صدور ويزاي توريستي انگليس ارائه شود به شرح زير است: ترجمه شناسنامه؛ عكس، پاسپورت؛ سند ملكي و گردش مالي 6 ماه اخير حساب بانكي خود شخص و نامه تمكن مالي از سوي بانك؛ ارائه فيش حقوقي ويا مداركي مشابه آن، در صورت تاهل ترجمه سند ازدواج نيز از مداركي است كه بايد در پرونده وجود داشته باشد.

ويزاي تحصيلي انگليس

ويزاي انگليس كه براي تحصيل صادر مي شود درخواست كننده را مجاز مي كند در يك آموزشگاه عالي مشغول به تحصيل شود. دو نوع ويزاي تحصيلي انگليس وجود دارد: اولين ويزاي تحصيلي تاير فور است كه به دوره هاي بلند مدت مثل دانشگاه گفته مي شود و مدت ويزا بسته به سنوات تحصيل است. برخي از اين دوره ها 6 ماه تا يك سال است كه براي اين ويزا 2 ماه مدت حضور اضافه و براي دوره هاي بالاي يك سال 4 ماه مدت اجازه حضور اضافه صادر مي گردد. اين ويزا قابل تمديد است و مي تواند به ويزاي كاري نيز تبديل شود.

يكي از مهمترين شرايط اخذ اين ويزا توانايي خواندن و نوشتن و درك زبان انگليسي براي افراد بالاي 16 سال مي باشد. دومين اصلي كه براي اعطاي اين ويزا مد نظر قرار مي دهند توانايي پرداخت هزينه تحصيل و هزينه اقامت در طول تحصيل مي باشد. اين نوع ويزا امتيازي است و مدارك تحصيلي كه ارائه مي شود به طور دقيق توسط سفارت مورد بررسي قرار مي گيرد. اين ويزا در صورت تاييد و دعوت به تحصيل از سوي كالج و يا دانشگاه معتبر صادر مي شود. مداركي كه براي درخواست ويزاي انگليس جهت تحصيل مورد نياز است به شرح زير مي باشد: تكميل فرم درخواست ويزا به صورت اينترنتي. پاسپورتي كه برگه سفيد داشته باشد. 2 قطعه عكس، مدارك مالي، دعوتنامه از دانشگاه, تاييديه بانك مبني بر تمكن مالي؛ مدارك تحصيلي و آموزشي (ترجمه شده)

وقت سفارت بريتانيا

ويزاي كار

ويزاي انگليس جهت كار براي افرادي صادر مي شود كه طبق درخواست شركت و يا كارخانه و يا كارفرمايي دعوتنامه داشته باشند و به اين افراد اجازه مي دهد با محدوديت هايي قانوني بتوانند طبق شرايط مشخصي در اين كشور مشغول به كار شوند. اين ويزا براي افرادي است كه از طريق يك اسپانسر دعوت به كار مي شوند. اين ويزا حتما نياز به كارفرمايي دارد كه علاوه بر حمايت مالي كه خواهد كرد دعوت به كار هم مي كند. اين ويزا براي تخصص هاي خاصي ارائه مي شود و در حال حاضر امكان دريافت اين ويزا به جهت كارهاي موقت كه نياز به تبحر خاصي ندارد، ممكن نيست. افراد براي دريافت اين ويزا لازم است به حد نصاب امتيازاتي كه از سوي سفارت انگليس براي اين امر تعيين شده برسند. در بررسي اين ويزا مهارت، آينده كاري، مهارت سخن گفتن و فهم زبان انگليسي و استطاعت مالي و حامي مالي مورد ارزيابي قرار مي گيرد و زماني كه امتيازات فرد به حد نصاب رسيد ويزاي كاري انگليس براي افراد صادر مي شود.

ويزاي سرمايه گذاري انگليس

اين نوع ويزاي انگليس با هدف تجارت براي افراد صادر مي شود و افرادي كه با هدف سرمايه گذاري در زمينه نمايشگاه بين المللي و يا شركت در همايش ها و كنگره ها و يا برگزاري جلسه تجاري متقاضي ورود به انگليس هستند مي توانند آن را درخواست كنند. براي حضور در همايش و يا كنفرانس و نمايشگاه تنها ثبت نام در نمايشگاه و يا همايش مورد نظر كافي است اما سايرين بايد دعوتنامه تجاري داشته باشند. برخي افراد با استفاده از ويزاي سرمايه گذاري قصد مهاجرت به انگليس را دارند، ويزاي كار زير مجموعه اي از ويزاي سرمايه گذاري است كه با وجود شرايط متفاوتي كه دارد تصميم بر اين شد اين دو ويزا از هم مجزا توضيح داده شود. يك گروه ديگر از افراد كه تحت عنوان ويزاي سرمايه گذاري مي توانند متقاضي ورود به اين كشور باشند افرادي هستند كه از طريق يك اسپانسر به مدت مشخصي براي ماموريت و يا دوره ديدن وارد اين كشور مي شوند.

ويزاي ازدواج انگليس

اين ويزاي انگليس براي افرادي صادر مي شود كه قصد ازدواج با يكي از شهروندان انگليسي و يا فردي مقيم انگليس را دارند. اين ويزاي انگليس فقط جهت ثبت ازدواج صادر مي شود و فرد اجازه اقامت در انگليس را نخواهد داشت و در سفارت به دو شكل تعريف شده است: ويزاي نامزدي؛ ويزاي ازدواج، كه شرايط مشابهي دارد. لازمه تقاضاي اين ويزا تمكن مالي است كه فرد لازم است اثبات كند درآمد سالانه اش براي يك زوج بدون بچه كافي است. بايد توجه داشته باشيد دو طرف ثابت كنند هدف آنها ازدواج است و قصد دريافت اقامت به اين طريق را ندارند. بايد توجه كنيد زماني كه داخل خود انگليس هستيد نمي توانيد آن را به يك ويزاي اقامتي چنج كنيد و يا تبديل به اقامت دائم نماييد. مداركي كه براي تقاضاي ويزاي ازدواج انگليس مورد نياز است شامل پاسپورت، وكالت نامه اي امضا شده از سوي فرد مقيم انگليس، رسيد دريافت شده از سفارت، عكس رنگي، مدارك اثبات كننده جهت واقعي بودن ازدواج، مداركي اثبات كننده برنامه دو طرف براي آينده ازدواج و محل سكونت و ....

ويزا و وقت سفارت انگليس

ويزاي پزشكي انگليس

يك نمونه ديگر از ويزاي انگليس، ويزاي پزشكي است كه فرد جهت انجام كارهاي مربوط به درمان پزشكي به اين كشور تصميم به مهاجرت دارند، اعطا مي شود. در اين نوع ويزا پرونده پزشكي كاملي بايد ارائه شود كه نوع بيماري، هزينه درمان و طول درمان مشخص باشد. اگر بيمارستان و يا پزشك مشخصي مد نظر است بايد قيد شود. شيوه درمان نيز بايد مشخص باشد. در اين نوع ويزا فرد ملزم است بعد از اتمام دوره مشخص شده درمان به كشور خود بازگردد. در نوع درمان هيچ شائبه اي وجود نداشته باشد و فرد توان مالي مناسب براي پرداخت هزينه هاي درمان و اقامت را داشته باشد، همچنين بيماري فرد نبايد مسري باشد.

مدارك مورد نياز ويزاي انگليس و هزينه ويزاي انگليس

به طور كلي مداركي كه جهت درخواست ويزاي انگليس نياز است: پاسپورت و ترجمه شناسنامه و عكس است كه در همه مشترك است. گزينه مهم بعدي كه در تمام ويزاها لازم است ارائه شود اثبات تمكن مالي است. اين امر با پرينت گردش 6 ماه گذشته و تاييديه بانك و فيش حقوقي امكان پذير است. ساير موارد بسته به نوع ويزاي مورد تقاضا متفاوت است كه همانطور كه اشاره شد براي ويزاي تحصيل دعوتنامه معتبر از سوي يك مجموعه آموزشي معتبر قابل قبول است. هزينه ويزاي انگليس از شروع ثبت نام در سامانه براي تعيين وقت سفارت انگليس تا دريافت ويزا بسته به نوع مدارك و ترجمه مي باشد كه برخي هزينه ها مربوط به بخش سفارت مي شود و برخي با دولت در ارتباط است. علاوه بر هزينه رزرو بليط و غيره، هزينه بيمه سفر نيز بايد پرداخت شود و همراه مدارك ارائه گردد. هزينه ويزاي انگليس بسته به سنوات و مدت زمان حضور در اين كشور متفاوت است، به عنوان مثال براي ويزاي انگليس با اعتبار 3 ساله 610 پوند انگليس هزينه دريافت مي شود و هزينه بيمه و ويزا براي هر يك از همراهان هم مجزا محاسبه خواهد شد.

وقت سفارت و ويزاي انگليس

با در دست داشتن ويزاي انگليس مي توانيد به كشورهاي مختلفي اجازه ورود داشته باشيد. ويزاي انگليس از قدرتمند ترين ويزاهاي دنيا است كه دارنده ويزاي انگليس علاوه بر اين كه مجاز به ورود به اسكاتلند، ولز، ايرلند شمالي و انگلستان است اعتبار مناسب و خاص بين المللي در ميان ساير كشورهاي مختلف دارد. انگليس كشوري چند مليتي است كه بسياري از افراد متقاضي دريافت ويزاي اين كشور زيبا هستند. بيشتر اين افراد ويزاي انگليس را با عنوان ويزاي كار درخواست مي كنند. اين كشور پتانسيل بالايي جهت زندگي و كار و تحصيل دارا مي باشد. تحقيقات نشان داده است كه در ميان متقاضيان سفر به كشورهاي خارجي از هر 12 نفر 2 نفر متقاضي سفر به انگليس هستند. اين تعداد متقاضي نشان از اين دارد كه اين كشور يكي از كشورهايي است كه از محبوبيت بالايي به جهت شرايط زندگي و كار و تحصيل برخوردار است. البته اين مورد كه انگليس يكي از بهترين نقاط دنيا براي ادامه تحصيل و كار مي باشد يك امر بديهي است. انواع ويزا انگليس وجود دارد كه به توضيح آن مي پردازيم و نكاتي را در رابطه با ويزاي انگليس براي رفع ابهام و اطلاع رساني به افراد توضيح خواهيم داد.

وقت سفارت كشور انگليس

درباره انگلستان

انگلستان به مجموعه كشورهايي با 4 پادشاهي متحد گفته مي شود كه اين كشورها شامل اسكاتلند؛ خود انگليس، ولز، و ايرلند شمالي است. جمعيت انگلستان قريب به 64.000.000 محاسبه شده است كه بيشترين جمعيت را در ميان اين كشورها انگليس به خود اختصاص داده است. اين كشور از لحاظ جغرافيايي در خط ساحلي قرار دارد و داراي تنوع آب و هوايي است كه بيشتر مناطق آن مرطوب و جنگلي محسوب مي شود. سرزمين انگلستان مملو از جنگل و كوهستان است. اين كشور تاريخي غني مربوط به 6500 سال قبل از ميلاد دارد و بزرگترين ميراث جهاني يونسكو را دارا مي باشد.

اغلب شهرهاي آن تاريخي است و در يونسكو به ثبت رسيده است. از لحاظ تجاري جزو برترين كشورهاي جهان است و رتبه اول جذب سرمايه گذاري در ميان ساير كشورهاي اروپايي را از آن خود كرده است. بزرگترين صنايع در زمينه هاي مختلف را دارد و جزو 10 كشور برجسته توليد كننده در دنيا مي باشد. اين كشور را مهد خلاقيت نام گذاشته اند كه زبان رسمي آن انگليسي مي باشد و واحد پول آن پوند استرلينگ است اغلب مردم اين كشور مسيحي هستند و حكومت آن دموكراسي پارلماني است. در اين كشور ملكه بالاترين مقام انگستان محسوب مي شود، اما حكومت و سياست گذاري توسط دولت و كابينه و نخست وزير انجام مي شود. اين موارد باعث شده سفر به اين كشور كه جزو منتخب ترين كشورهاي دنيا است متقاضيان زيادي را ترغيب به دريافت ويزاي انگليس كند.

وقت سفارت انگليس

انواع ويزاي انگليس

ويزاي انگليس در قالب چند دسته مشخص قابل درخواست است.

دسته اول: ويزاي توريستي

دسته دوم: ويزاي سرمايه گذاري

دسته سوم : ويزاي تحصيلي

دسته چهارم: ويزاي پزشكي

دسته پنجم: ويزاي كار

دسته ششم: ويزاي ازدواج

افراد متقاضي دريافت ويزا تحت يكي از اين عناوين قادر به ارائه درخواست ويزا هستند كه لازم است مدارك متفاوت و شواهد مختلفي را مبني بر درخواست خود ارائه دهند. كليه اين افراد به يكي از اين مقاصد مي توانند تقاضاي ويزاي انگليس بدهند.

تعيين وقت سفارت انگليس

ويزاي توريستي انگليس

اين ويزا به منظور گردشگري صادر مي شود. افرادي كه با هدف تفريح و گردش و بازديد از انگليس قصد ورود به اين كشور را دارند، درخواست ويزاي توريستي مي دهند. افرادي كه ويزاي كشورهاي متحد شنگن و يا ژاپن را دارند زمان كوتاهتري براي دريافت ويزاي انگليس در انتظار مي ايستند. يكي از اصول مهمي كه در اعطاي ويزاي توريستي انگليس مورد بررسي قرار مي گيرد؛ تمكن مالي است. افرادي مورد تاييد قرار مي گيرند كه قادر به پرداخت هزينه هاي بليط هواپيما، رزرو هتل و توانايي مالي پرداخت ساير هزينه هاي سفر به اين كشور را داشته باشند. مداركي كه لازم است براي صدور ويزاي توريستي انگليس ارائه شود به شرح زير است: ترجمه شناسنامه؛ عكس، پاسپورت؛ سند ملكي و گردش مالي 6 ماه اخير حساب بانكي خود شخص و نامه تمكن مالي از سوي بانك؛ ارائه فيش حقوقي ويا مداركي مشابه آن، در صورت تاهل ترجمه سند ازدواج نيز از مداركي است كه بايد در پرونده وجود داشته باشد.

ويزاي تحصيلي انگليس

ويزاي انگليس كه براي تحصيل صادر مي شود درخواست كننده را مجاز مي كند در يك آموزشگاه عالي مشغول به تحصيل شود. دو نوع ويزاي تحصيلي انگليس وجود دارد: اولين ويزاي تحصيلي تاير فور است كه به دوره هاي بلند مدت مثل دانشگاه گفته مي شود و مدت ويزا بسته به سنوات تحصيل است. برخي از اين دوره ها 6 ماه تا يك سال است كه براي اين ويزا 2 ماه مدت حضور اضافه و براي دوره هاي بالاي يك سال 4 ماه مدت اجازه حضور اضافه صادر مي گردد. اين ويزا قابل تمديد است و مي تواند به ويزاي كاري نيز تبديل شود.

يكي از مهمترين شرايط اخذ اين ويزا توانايي خواندن و نوشتن و درك زبان انگليسي براي افراد بالاي 16 سال مي باشد. دومين اصلي كه براي اعطاي اين ويزا مد نظر قرار مي دهند توانايي پرداخت هزينه تحصيل و هزينه اقامت در طول تحصيل مي باشد. اين نوع ويزا امتيازي است و مدارك تحصيلي كه ارائه مي شود به طور دقيق توسط سفارت مورد بررسي قرار مي گيرد. اين ويزا در صورت تاييد و دعوت به تحصيل از سوي كالج و يا دانشگاه معتبر صادر مي شود. مداركي كه براي درخواست ويزاي انگليس جهت تحصيل مورد نياز است به شرح زير مي باشد: تكميل فرم درخواست ويزا به صورت اينترنتي. پاسپورتي كه برگه سفيد داشته باشد. 2 قطعه عكس، مدارك مالي، دعوتنامه از دانشگاه, تاييديه بانك مبني بر تمكن مالي؛ مدارك تحصيلي و آموزشي (ترجمه شده)

وقت سفارت بريتانيا

ويزاي كار

ويزاي انگليس جهت كار براي افرادي صادر مي شود كه طبق درخواست شركت و يا كارخانه و يا كارفرمايي دعوتنامه داشته باشند و به اين افراد اجازه مي دهد با محدوديت هايي قانوني بتوانند طبق شرايط مشخصي در اين كشور مشغول به كار شوند. اين ويزا براي افرادي است كه از طريق يك اسپانسر دعوت به كار مي شوند. اين ويزا حتما نياز به كارفرمايي دارد كه علاوه بر حمايت مالي كه خواهد كرد دعوت به كار هم مي كند. اين ويزا براي تخصص هاي خاصي ارائه مي شود و در حال حاضر امكان دريافت اين ويزا به جهت كارهاي موقت كه نياز به تبحر خاصي ندارد، ممكن نيست. افراد براي دريافت اين ويزا لازم است به حد نصاب امتيازاتي كه از سوي سفارت انگليس براي اين امر تعيين شده برسند. در بررسي اين ويزا مهارت، آينده كاري، مهارت سخن گفتن و فهم زبان انگليسي و استطاعت مالي و حامي مالي مورد ارزيابي قرار مي گيرد و زماني كه امتيازات فرد به حد نصاب رسيد ويزاي كاري انگليس براي افراد صادر مي شود.

ويزاي سرمايه گذاري انگليس

اين نوع ويزاي انگليس با هدف تجارت براي افراد صادر مي شود و افرادي كه با هدف سرمايه گذاري در زمينه نمايشگاه بين المللي و يا شركت در همايش ها و كنگره ها و يا برگزاري جلسه تجاري متقاضي ورود به انگليس هستند مي توانند آن را درخواست كنند. براي حضور در همايش و يا كنفرانس و نمايشگاه تنها ثبت نام در نمايشگاه و يا همايش مورد نظر كافي است اما سايرين بايد دعوتنامه تجاري داشته باشند. برخي افراد با استفاده از ويزاي سرمايه گذاري قصد مهاجرت به انگليس را دارند، ويزاي كار زير مجموعه اي از ويزاي سرمايه گذاري است كه با وجود شرايط متفاوتي كه دارد تصميم بر اين شد اين دو ويزا از هم مجزا توضيح داده شود. يك گروه ديگر از افراد كه تحت عنوان ويزاي سرمايه گذاري مي توانند متقاضي ورود به اين كشور باشند افرادي هستند كه از طريق يك اسپانسر به مدت مشخصي براي ماموريت و يا دوره ديدن وارد اين كشور مي شوند.

ويزاي ازدواج انگليس

اين ويزاي انگليس براي افرادي صادر مي شود كه قصد ازدواج با يكي از شهروندان انگليسي و يا فردي مقيم انگليس را دارند. اين ويزاي انگليس فقط جهت ثبت ازدواج صادر مي شود و فرد اجازه اقامت در انگليس را نخواهد داشت و در سفارت به دو شكل تعريف شده است: ويزاي نامزدي؛ ويزاي ازدواج، كه شرايط مشابهي دارد. لازمه تقاضاي اين ويزا تمكن مالي است كه فرد لازم است اثبات كند درآمد سالانه اش براي يك زوج بدون بچه كافي است. بايد توجه داشته باشيد دو طرف ثابت كنند هدف آنها ازدواج است و قصد دريافت اقامت به اين طريق را ندارند. بايد توجه كنيد زماني كه داخل خود انگليس هستيد نمي توانيد آن را به يك ويزاي اقامتي چنج كنيد و يا تبديل به اقامت دائم نماييد. مداركي كه براي تقاضاي ويزاي ازدواج انگليس مورد نياز است شامل پاسپورت، وكالت نامه اي امضا شده از سوي فرد مقيم انگليس، رسيد دريافت شده از سفارت، عكس رنگي، مدارك اثبات كننده جهت واقعي بودن ازدواج، مداركي اثبات كننده برنامه دو طرف براي آينده ازدواج و محل سكونت و ....

ويزا و وقت سفارت انگليس

ويزاي پزشكي انگليس

يك نمونه ديگر از ويزاي انگليس، ويزاي پزشكي است كه فرد جهت انجام كارهاي مربوط به درمان پزشكي به اين كشور تصميم به مهاجرت دارند، اعطا مي شود. در اين نوع ويزا پرونده پزشكي كاملي بايد ارائه شود كه نوع بيماري، هزينه درمان و طول درمان مشخص باشد. اگر بيمارستان و يا پزشك مشخصي مد نظر است بايد قيد شود. شيوه درمان نيز بايد مشخص باشد. در اين نوع ويزا فرد ملزم است بعد از اتمام دوره مشخص شده درمان به كشور خود بازگردد. در نوع درمان هيچ شائبه اي وجود نداشته باشد و فرد توان مالي مناسب براي پرداخت هزينه هاي درمان و اقامت را داشته باشد، همچنين بيماري فرد نبايد مسري باشد.

مدارك مورد نياز ويزاي انگليس و هزينه ويزاي انگليس

به طور كلي مداركي كه جهت درخواست ويزاي انگليس نياز است: پاسپورت و ترجمه شناسنامه و عكس است كه در همه مشترك است. گزينه مهم بعدي كه در تمام ويزاها لازم است ارائه شود اثبات تمكن مالي است. اين امر با پرينت گردش 6 ماه گذشته و تاييديه بانك و فيش حقوقي امكان پذير است. ساير موارد بسته به نوع ويزاي مورد تقاضا متفاوت است كه همانطور كه اشاره شد براي ويزاي تحصيل دعوتنامه معتبر از سوي يك مجموعه آموزشي معتبر قابل قبول است. هزينه ويزاي انگليس از شروع ثبت نام در سامانه براي تعيين وقت سفارت انگليس تا دريافت ويزا بسته به نوع مدارك و ترجمه مي باشد كه برخي هزينه ها مربوط به بخش سفارت مي شود و برخي با دولت در ارتباط است. علاوه بر هزينه رزرو بليط و غيره، هزينه بيمه سفر نيز بايد پرداخت شود و همراه مدارك ارائه گردد. هزينه ويزاي انگليس بسته به سنوات و مدت زمان حضور در اين كشور متفاوت است، به عنوان مثال براي ويزاي انگليس با اعتبار 3 ساله 610 پوند انگليس هزينه دريافت مي شود و هزينه بيمه و ويزا براي هر يك از همراهان هم مجزا محاسبه خواهد شد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 4756
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه