loading...

وقت سفارت كانادا

رزرو انلاين تورهاي خارجي

بازدید : 163
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور ارزان اروپا

تور اروپا ارزان سفري هيجان انگيز و به يادماندني را براي شما عزيزان به ارمغان خواهد آورد. ايتاليا و مناطق ديدني آن به همراه فرانسه جزء مكان هاي تفريحي در اين تور شناخته مي شوند. در سفر با تور اروپا كافيست وسايل شخصي خود را در چمدان گذاشته و خود را براي يك سفر مهيج در مناطق مختلف اروپا آماده نماييد. در ادامه اين تور را بيشتر مورد بررسي قرار خواهيم داد.براي خريد آنلاين بليط هواپيما براي سفر به اروپا همين الان از سايت دلتابان اقدام كنيد.

تور ارزان اروپا

سفر با تور اروپا ارزان به ورونا ايتاليا

تور اروپا ارزان يكي از تورهاي مسافرتي و گردشگري ايده آل براي يك سفر منحصر به فرد به مناطق ديدني اين قاره است. ورونا ايتاليا يكي از شهرهاي زيباي اين كشور شناخته مي شود كه در سفر با تور اروپا مي توان از ديدني هاي اين شهر لذت برد. آمفي تئاتر ورونا از جمله جاذبه هاي توريستي اين شهر مشهور ايتاليا شناخته مي شود كه در سفر با اين تور مي توان از بناي 2000 ساله آن از نزديك ديدن نمود. نكته مهم در رابطه با اين بناي تاريخي و فرهنگي ساختمان محكم و استوار آن است كه پس از هزاران سال همچنان پابر جا مانده است.

30 هزار نفر مي توانند وارد اين آمفي تئاتر شده و از معماري بي نظير و منحصر به فرد آن از نزديك ديدن نمايند. جالب است بدانيد كه شهر ورونا مهد نمايشنامه محبوب رومئو و ژوليت مي باشد و براي بسياري از علاقه مندان به اين نمايشنامه ديدن اين شهر تاريخي در سفر با تور اروپا ارزان بسيار مهيج و جالب خواهد بود. در كشور ايتاليا به جزء شهر نام برده شده مي توان از مناطق ديدني ديگري نيز لذت برد.

ديدني هاي رم

ديدني هاي رم ايتاليا

در برنامه گردشگري تور اروپا ارزان يكي از مناطق ديدني و منحصر به فرد كشور ايتاليا جاي گرفته كه در نوع خود بي نظير است. اين منطقه تاريخي در شهر رم اين كشور جا خوش كرده است و هر روزه ميزبان توريست و گردشگران متعددي از نقاط مختلف دنياست. آبنماي تروي نام اين مكان ديدني است كه توسط نيكولاي سالوي در سال 1762 بنا شده است. با مشاهده اين آبنما منظره اي خاص را مشاهده خواهيد كرد كه در آن نبردي ميان نپتون و موجودات در جريان است. زيبايي اين بناي تاريخي باعث متحير شدن گردشگران اين شهر شده است به طوري كه در اطراف آن جمعيتي مثال نزدني را مي توان مشاهده كرد.

انداختن سكه به آب اين بنا يك فرهنگ رايج در اين كشور است كه براي بسياري از جوانان و زوج هاي عاشق قابل اهميت مي باشد. آبنماي تروي در شب هنگام ديدني و رؤيايي است چرا كه چراغ هاي روشن شده در اطراف آن به اين منطقه زيبايي خيره كننده اي مي افزايند. در سفر با تور اروپا ارزان سكه انداختن به آبنماي تروي را به هيچ عنوان از دست ندهيد. در ادامه به يكي ديگر از ديدني هاي كشور ايتاليا در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

جاذبه هاي گردشگري رم

سفر به كليساي سانتا ماريا دل گرازي

ايتاليا مهد مكان هاي تاريخي و مذهبي متعددي است كه يكي از جذاب ترين آن ها كليساي سانتا ماريا دل گرازي مي باشد. در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از معماري اين بناي تاريخي و مذهبي ديدن نمود. اين بناي مذهبي در قسمت شمالي كشور ايتاليا قرار گرفته است و شهر ميلان از آن ميزباني مي كند. از مهم ترين ويژگي هاي اين كليساي سانتا ماريا دل گرازي ميلان مي توان به ثبت آن در ميراث جهاني يونسكو اشاره كرد.

در سالن ناهار خوري اين كليساي تاريخي نقاشي هاي شناخته شده اي همچون شام آخر لئوناردو داوينچي بر ديوار نصب شده است كه به زيبايي اين بناي تاريخي و مذهبي بيش از پيش افزوده است. اين كليسا از متراژ بزرگي برخوردار نيست اما نقاشي هايي كه بر ديوارهاي آن نصب شده است باعث محبوبيت اين كليساي مذهبي شده است. در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد نقاشي هاي معروف جهان را در اين كليسا از نزديك مشاهده نماييد. در ادامه به جاذبه هاي اسپانيا در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

سفر به كليساي سانتا ماريا دل گرازي

سفر به مسجد كوردوبا اسپانيا

اسپانيا كشوري است كه در كنار جاذبه هاي گردشگري متعدد از بناهاي مذهبي نيز برخوردار است. مسجد كوردوبا يكي از اين اماكن شناخته مي شود كه در معماري خود مثال نزدني است. در سفر با تور اروپا ارزن ديدن اين مسجد تاريخي را به هيچ عنوان از دست ندهيد. مزكوئيتا نام ديگر اين مسجد تاريخي است كه در ليست بزرگ ترين مسجد هاي دنيا جاي گرفته است. معماري آفريقايي در اين بناي مذهبي كاملاً مشهود است و اين موضوع به اهميت مسجد كوردوبا بيش از پيش افزوده است.

معماري اسلامي در اين بنا باعث شده كه بتوان آن را با ديگر بناهاي تاريخي در اين حوزه مقايسه نمود. در معماري و ساخت اين مسجد از مواد رومي استفاده شده است. نوزده ورودي و همچنين يك تالار دعا نيز از مهم ترين ويژگي هاي معماري اين بنا شناخته مي شوند. تقارن داخلي از شگفتي هاي اين بنا محسوب مي شود كه تنها با ايستادن در محوطه آن مي توان متوجه آن شد. در اطراف اين مسجد خيابان هاي باريك و خانه هاي سفيد قرار گرفته اند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد اين جذابيت ها را نيز مشاهده نماييد.

سفر به مسجد كوردوبا اسپانيا

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسكوريال

از ديدني هاي كشور اسپانيا خانه تابستاني است كه در شهر سان لورنزو د ال اسكوريال جاي گرفته است و مكاني مخصوص براي پادشاهان اسپانيايي است كه براي گذراندن تابستان به آن مراجعه مي كردند. در اين شهر توريستي مكان هاي ديدني مختلفي وجود دارند كه از مهم ترين آن ها مي توان به موزه، مقبره، كتابخانه و همچنين قصر باشكوه سلطنتي اشاره كرد. كتابخانه اين شهر تاريخي پانتئون د لاس ريس نام گرفته است كه تزئينات مربوط به آن توسط فردي به نام تيبالدي انجام شده است.

در قصر سلطنتي بوربون سوئيت پرده هاي تزئين شده نظر بسياري از توريست و گردشگران را به خود جلب مي كنند. آپارتمان هاي مختلفي در پشت اين بنا از ديگر جاذبه هاي شهر سان لورنزو د ال اسكوريال شناخته مي شود كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از آن ها ديدن نمود. در كشور اسپانيا علاوه بر مكان هاي عنوان شده مي توان از جاذبه هاي ديدني ديگري در سفر با تور اروپا نيز ديدن نمود. موزه گوگنهايم يكي از اين موارد است كه در بخش بعدي به معرفي آن خواهيم پرداخت.

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسكوريال

ديدني هاي موزه گوگنهايم

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از موزه اي ديدني با نام گوگنهايم نيز ديدن نمود. طراحي اين بنا كاملاً منحصر به فرد و بي نظير است كه توجه بسياري از مراجعه كنندگان را به خود جلب مي كند. بيلبائو شهري است كه اين موزه ديدني در آن جا خوش كرده است. توصيف معماري و شگفتي اين بنا از سوي هيچ عكاسي تاكنون صورت نگرفته است چرا كه شگفتي در تمامي بخش هاي آن موج مي زند. فرانك گهري معماري است آمريكايي كه ساخت اين بنا را به انجام رسانده است. در ساخت اين موزه از بلوك و همچنين ورقه هاي موج دار استفاده بهينه شده است.

ويژگي معماري اين بنا باعث شده است كه بسياري از توريست و گردشگران از نقاط مختلف دنيا به سمت آن جذب شوند. اين بنا توانايي اين شهر ديدني را در ساخت يك اثر تاريخي و جهاني را به اثبات رسانده است. داخل اين موزه مجموعه اي باشكوه از آثار شناخته شده قابل مشاهده مي باشند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از ديدن آن ها لذت برد. در بخش هاي بعدي به معرفي جاذبه هاي كشور فرانسه در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

ديدني هاي موزه گوگنهايم

سفر به دو شهر بوني فاسيو و ليون فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از مكان هاي ديدني كشور فرانسه نيز لذت برد. دو شهر قديمي و تاريخي در اين كشور قرار گرفته اند كه تماشاي جاذبه هاي آن ها خالي از لطف نخواهد بود. ليون يكي از شهرهاي زيباي فرانسه است كه از قدمتي تاريخي برخوردار مي باشد. در دوران رنسانس فرانسه بناهاي مختلفي وجود داشتند كه بسياري از آن ها آثار خود را همچنان حفظ كرده اند كه شهر ليون يكي از آن ها شناخته مي شود. در اين شهر قوانيني براي حفاظت از آثار فرهنگي در نظر گرفته شده اند.

در كنار شهر ليون مي توان از بوني فاسيو به عنوان يكي ديگر از شهرهاي تاريخي و زيبا در فرانسه نام برد. كورسيكا منطقه اي جزيره اي است كه اين شهر ديدني در آن جاي گرفته است. صخره هاي گچي و آهكي در اين شهر جزء جاذبه هاي ديدني شناخته مي شوند كه با مشاهده آن ها ظاهري متفاوت از اقيانوس را مي توان تجربه نمود. موزه اي نيز در اين شهر قرار گرفته كه يك دژ قديمي به شمار مي رود. در سفر با تور اروپا ارزان ديدن اين جاذبه ها را در فرانسه از دست ندهيد.

سفر به دو شهر بوني فاسيو و ليون فرانسه

موزه لوور و كليساي نوتردام فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از جاذبه هاي شهر پاريس فرانسه ديدن نمود كه از برجسته ترين آن ها مي توان به كليساي نوتردام و موزه لوور اشاره كرد. سبك گوتيك در كليساي نام برده شده در شهر پاريس فرانسه كاملاً قابل مشاهده است. دو دهه زمان ساخت اين كليسا عنوان شده است كه با ايستادن در قسمت برج شمالي مي توان منظره اي زيبا از پاريس را مشاهده نمود.

از مكان هاي ديدني و تاريخي در فرانسه مي توان به موزه اي با نام لوور اشاره كرد كه جزء موزه هاي قديمي جهان شناخته مي شود. اين موزه و جاذبه هاي آن باعث جذب توريست و گردشگران متعددي به اين شهر رؤيايي شده است. آثار با ارزش و اشياء قديمي مختلفي را مي توان در كلكسيون اين موزه مشاهده كرد. در سفر با تور اروپا ارزان اين موزه و آثاري كه در آن جاي گرفته است را مي توانيد در برنامه گردشگري كشور فرانسه مشاهده كنيد. در اين كشور مكان هاي ديگري نيز وجود دارند كه زيبايي آن ها خيره كننده است.

 موزه لوور و كليساي نوتردام فرانسه

سفر به قلب مقدس و شانزه ليزه

در شهر پاريس فرانسه مكان هاي گردشگري متعددي وجود دارند كه از برجسته ترين آن ها مي توان به خياباني شناخته شده با نام شانزه ليزه اشاره كرد. اين خيابان كه نه تنها در پاريس بلكه در تمام جهان نيز از شهرت كافي برخوردار است داراي طول وسيعي است به طوري كه از ميدان كنكورد تا طاق پيروزي مي توان در امتداد اين خيابان معروف گذر كرد. جالب است بدانيد كه شانزه ليزه جزء معتبرترين خيابان هاي فرانسه شناخته مي شود و قدم زدن در آن براي بسياري از توريست و گردشگران بسيار لذت بخش مي باشد.

مونتمار تپه اي است كه در ارتفاعات آن كليسايي با نام قلب مقدس واقع شده است كه معماري آن به سبك رم شرقي است. در سال 1875 ساخت اين كليسا انجام شده است كه اتمام آن به سال 1914 برمي گردد. اين بنا را مي توان جزء كليساهاي سلطنتي در شهر پاريس و كشور فرانسه دانست. پاريس به عنوان پايتخت كشور فرانسه از ديدني هاي مختلفي برخوردار است كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد از آن ها لذت ببريد.

سفر به قلب مقدس و شانزه ليزه

سفر به جزيره سانتوريني در يونان

در سفر با تور اروپا ارزان امكان اقامت در خانه هاي مكعبي شكل سفيد رنگ كه در جزيره اي شناخته شده و زيبا جاي گرفته اند براي بسياري از افراد بسيار رؤيايي و خاطره انگيز مي باشد. در كشور يونان علاوه بر جزاير و سواحل زيبا مي توانيد مكان هاي گردشگري متعددي نيز مشاهده كنيد كه يكي از بارزترين آنها جزيره سانتوريني مي باشد. اين جزيره كه منظره دريا رو به خانه هاي صخره اي مكعبي شكل آن است در برنامه هاي گردشگري كشور يونان در نظر گرفته شده است كه اقامت در اين خانه هاي مكعبي سفيد يكي از اين موارد محسوب مي شود.

قايق سواري و شنا كردن در سواحل اين جزيره نيز براي بسياري از افراد خالي از لطف نخواهد بود. آكروتيري يكي از جاذبه هاي ديدني اين جزيره محسوب مي شود كه در سفر با تور اروپا مي توان به اين منطقه ديدني نيز مراجعه نمود. كشتي و همچنين قايق هاي دو بدنه نيز در اين جزيره از گردشگران ميزباني مي كنند. در اين جزيره براي انتقال گردشگران فرودگاهي در نظر گرفته شده است.

سفر به جزيره سانتوريني در يونان

سفر به شهرهاي رودس و كورفو يونان

در اطراف درياي اژه يكي از ديدني هاي كشور يونان قرار گرفته است كه جزء جزاير دودكانيز شناخته مي شود. با ورود به اين شهر با جزاير و دروازه هاي قديمي و باستاني مختلفي مواجه مي شويد كه ديدن آن ها در برنامه گردشگري جاي مي گيرد. ساخت بناهاي اين شهر به قرن چهاردهم برمي گردد. در اين شهر مكان هاي ديدني مختلفي وجود دارند كه بسياري از گردشگران با پاي پياده به جستجوي آن ها مي پردازند. فرودگاه و كشتي براي جابجايي مسافران در اين شهر در نظر گرفته شده اند.

در كشور يونان سواحل مختلفي وجود دارد كه در اطراف آن ها شهري با نام كورفو جاي گرفته است. در اين شهر از معماري ايتاليايي براي ساخت بناهاي مختلف استفاده شده است. ونيزي ها اين شهر را براي مدت هاي طولاني اداره مي كردند. قلعه هاي مختلف را مي توان در شهر كورفو يونان مشاهده نمود. درياي ايوني كه اين شهر را احاطه كرده مكان مناسبي براي قايقراني و بادباني مي باشد.

سفر به شهرهاي رودس و كورفو يونان

سفر به منطقه تفريحي ساماريا جورج يونان

تور اروپا ارزان فرصتي ايده آل براي سفر به منطقه تفريحي با نام ساماريا جورج در يونان است. علاقه مندان به طبيعت گردي مي توانند از اين منطقه گردشگري ديدن نمايند و از طبيعت بكر آن لذت ببرند. طول اين منطقه تفريحي به 16 كيلومتر مي رسد. اگر اهل پياده روي هستيد مي توانيد پنج ساعت در اين منطقه توريستي به تفريح و گردش بپردازيد.

براي يك سفر مهيج به اين منطقه مي بايست از آمادگي جسماني برخوردار بوده و تجهيزات كافي مانند آب همراه خود داشته باشيد. اين منطقه در كشور يونان جزء پرتردد ترين مناطق تفريحي شناخته مي شود كه بسياري از توريست و گردشگران با رزرو تور اروپا خود را به اين منطقه مي رسانند.

سفر به منطقه تفريحي ساماريا جورج يونان

سفر به روتردام هلند

اگر به فكر منطقه اي زيبا و گردشگري در كشور هلند براي سفر با تور اروپا ارزان هستيد ما به شما شهر روتردام را پيشنهاد مي كنيم. معماري بناهاي تاريخي اين شهر پيش از هر موضوعي نظر توريست و گردشگران را به خود جلب مي كند. جالب است بدانيد كه روتردام به عنوان يكي از مكان هاي گردشگري از مراكز خريد متعدد نيز برخوردار است كه براي بسياري از توريست ها يك هدف شناخته مي شوند.

لقب بزرگ ترين بندر قاره اروپا مختص شهر روتردام است. در جنگ جهاني دوم بسياري از ساختمان هاي تاريخي و قديمي اين شهر ويران شده اند كه اين موضوع در ظاهر بافت اين شهر تاثير گذار بوده است. معماري هلندي و مدرن در اغلب ساختمان هاي اين شهر قابل مشاهده مي باشند. به جزء شهر روتردام اماكن ديگري نيز در هلند وجود دارند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از آن ها ديدن نمود.

سفر به شهر هارلم

شهر هارلم را مي توان از جاذبه هاي تاريخي هلند معرفي كرد كه با تور اروپا ارزان مي توان از مناطق مختلف آن ديدن نمود. اين شهر مكاني براي اقامت خانواده هاي اشراف و ثروتمند هلندي شناخته مي شود كه در كوچه و خيابان هاي آن خانه هاي تجار به چشم مي خورند.

آمستردام از شهرهاي همسايه اين شهر تاريخي شناخته مي شود كه با استفاده از دوچرخه مي توان خود را به آن رساند. كليساي مركزي و مركز خريد را مي توان در مركز اين شهر مشاهده كرد. هارلم را مي توان يك مقصد گردشگري آرام و بدون هياهو معرفي كرد كه براي بسياري از گردشگران تور اروپا ارزان از جذابيت هاي بسياري برخوردار است.

براي اطلاع از خريد بليط چارتر به سايت دلتابان مراجعه نماييد.

همچنين اگر قصد اقامت در اروپا را داريد براي رزرو هتل اروپا از اينجا اقدام كنيد.

تور ارزان اروپا

تور اروپا ارزان سفري هيجان انگيز و به يادماندني را براي شما عزيزان به ارمغان خواهد آورد. ايتاليا و مناطق ديدني آن به همراه فرانسه جزء مكان هاي تفريحي در اين تور شناخته مي شوند. در سفر با تور اروپا كافيست وسايل شخصي خود را در چمدان گذاشته و خود را براي يك سفر مهيج در مناطق مختلف اروپا آماده نماييد. در ادامه اين تور را بيشتر مورد بررسي قرار خواهيم داد.براي خريد آنلاين بليط هواپيما براي سفر به اروپا همين الان از سايت دلتابان اقدام كنيد.

تور ارزان اروپا

سفر با تور اروپا ارزان به ورونا ايتاليا

تور اروپا ارزان يكي از تورهاي مسافرتي و گردشگري ايده آل براي يك سفر منحصر به فرد به مناطق ديدني اين قاره است. ورونا ايتاليا يكي از شهرهاي زيباي اين كشور شناخته مي شود كه در سفر با تور اروپا مي توان از ديدني هاي اين شهر لذت برد. آمفي تئاتر ورونا از جمله جاذبه هاي توريستي اين شهر مشهور ايتاليا شناخته مي شود كه در سفر با اين تور مي توان از بناي 2000 ساله آن از نزديك ديدن نمود. نكته مهم در رابطه با اين بناي تاريخي و فرهنگي ساختمان محكم و استوار آن است كه پس از هزاران سال همچنان پابر جا مانده است.

30 هزار نفر مي توانند وارد اين آمفي تئاتر شده و از معماري بي نظير و منحصر به فرد آن از نزديك ديدن نمايند. جالب است بدانيد كه شهر ورونا مهد نمايشنامه محبوب رومئو و ژوليت مي باشد و براي بسياري از علاقه مندان به اين نمايشنامه ديدن اين شهر تاريخي در سفر با تور اروپا ارزان بسيار مهيج و جالب خواهد بود. در كشور ايتاليا به جزء شهر نام برده شده مي توان از مناطق ديدني ديگري نيز لذت برد.

ديدني هاي رم

ديدني هاي رم ايتاليا

در برنامه گردشگري تور اروپا ارزان يكي از مناطق ديدني و منحصر به فرد كشور ايتاليا جاي گرفته كه در نوع خود بي نظير است. اين منطقه تاريخي در شهر رم اين كشور جا خوش كرده است و هر روزه ميزبان توريست و گردشگران متعددي از نقاط مختلف دنياست. آبنماي تروي نام اين مكان ديدني است كه توسط نيكولاي سالوي در سال 1762 بنا شده است. با مشاهده اين آبنما منظره اي خاص را مشاهده خواهيد كرد كه در آن نبردي ميان نپتون و موجودات در جريان است. زيبايي اين بناي تاريخي باعث متحير شدن گردشگران اين شهر شده است به طوري كه در اطراف آن جمعيتي مثال نزدني را مي توان مشاهده كرد.

انداختن سكه به آب اين بنا يك فرهنگ رايج در اين كشور است كه براي بسياري از جوانان و زوج هاي عاشق قابل اهميت مي باشد. آبنماي تروي در شب هنگام ديدني و رؤيايي است چرا كه چراغ هاي روشن شده در اطراف آن به اين منطقه زيبايي خيره كننده اي مي افزايند. در سفر با تور اروپا ارزان سكه انداختن به آبنماي تروي را به هيچ عنوان از دست ندهيد. در ادامه به يكي ديگر از ديدني هاي كشور ايتاليا در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

جاذبه هاي گردشگري رم

سفر به كليساي سانتا ماريا دل گرازي

ايتاليا مهد مكان هاي تاريخي و مذهبي متعددي است كه يكي از جذاب ترين آن ها كليساي سانتا ماريا دل گرازي مي باشد. در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از معماري اين بناي تاريخي و مذهبي ديدن نمود. اين بناي مذهبي در قسمت شمالي كشور ايتاليا قرار گرفته است و شهر ميلان از آن ميزباني مي كند. از مهم ترين ويژگي هاي اين كليساي سانتا ماريا دل گرازي ميلان مي توان به ثبت آن در ميراث جهاني يونسكو اشاره كرد.

در سالن ناهار خوري اين كليساي تاريخي نقاشي هاي شناخته شده اي همچون شام آخر لئوناردو داوينچي بر ديوار نصب شده است كه به زيبايي اين بناي تاريخي و مذهبي بيش از پيش افزوده است. اين كليسا از متراژ بزرگي برخوردار نيست اما نقاشي هايي كه بر ديوارهاي آن نصب شده است باعث محبوبيت اين كليساي مذهبي شده است. در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد نقاشي هاي معروف جهان را در اين كليسا از نزديك مشاهده نماييد. در ادامه به جاذبه هاي اسپانيا در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

سفر به كليساي سانتا ماريا دل گرازي

سفر به مسجد كوردوبا اسپانيا

اسپانيا كشوري است كه در كنار جاذبه هاي گردشگري متعدد از بناهاي مذهبي نيز برخوردار است. مسجد كوردوبا يكي از اين اماكن شناخته مي شود كه در معماري خود مثال نزدني است. در سفر با تور اروپا ارزن ديدن اين مسجد تاريخي را به هيچ عنوان از دست ندهيد. مزكوئيتا نام ديگر اين مسجد تاريخي است كه در ليست بزرگ ترين مسجد هاي دنيا جاي گرفته است. معماري آفريقايي در اين بناي مذهبي كاملاً مشهود است و اين موضوع به اهميت مسجد كوردوبا بيش از پيش افزوده است.

معماري اسلامي در اين بنا باعث شده كه بتوان آن را با ديگر بناهاي تاريخي در اين حوزه مقايسه نمود. در معماري و ساخت اين مسجد از مواد رومي استفاده شده است. نوزده ورودي و همچنين يك تالار دعا نيز از مهم ترين ويژگي هاي معماري اين بنا شناخته مي شوند. تقارن داخلي از شگفتي هاي اين بنا محسوب مي شود كه تنها با ايستادن در محوطه آن مي توان متوجه آن شد. در اطراف اين مسجد خيابان هاي باريك و خانه هاي سفيد قرار گرفته اند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد اين جذابيت ها را نيز مشاهده نماييد.

سفر به مسجد كوردوبا اسپانيا

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسكوريال

از ديدني هاي كشور اسپانيا خانه تابستاني است كه در شهر سان لورنزو د ال اسكوريال جاي گرفته است و مكاني مخصوص براي پادشاهان اسپانيايي است كه براي گذراندن تابستان به آن مراجعه مي كردند. در اين شهر توريستي مكان هاي ديدني مختلفي وجود دارند كه از مهم ترين آن ها مي توان به موزه، مقبره، كتابخانه و همچنين قصر باشكوه سلطنتي اشاره كرد. كتابخانه اين شهر تاريخي پانتئون د لاس ريس نام گرفته است كه تزئينات مربوط به آن توسط فردي به نام تيبالدي انجام شده است.

در قصر سلطنتي بوربون سوئيت پرده هاي تزئين شده نظر بسياري از توريست و گردشگران را به خود جلب مي كنند. آپارتمان هاي مختلفي در پشت اين بنا از ديگر جاذبه هاي شهر سان لورنزو د ال اسكوريال شناخته مي شود كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از آن ها ديدن نمود. در كشور اسپانيا علاوه بر مكان هاي عنوان شده مي توان از جاذبه هاي ديدني ديگري در سفر با تور اروپا نيز ديدن نمود. موزه گوگنهايم يكي از اين موارد است كه در بخش بعدي به معرفي آن خواهيم پرداخت.

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسكوريال

ديدني هاي موزه گوگنهايم

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از موزه اي ديدني با نام گوگنهايم نيز ديدن نمود. طراحي اين بنا كاملاً منحصر به فرد و بي نظير است كه توجه بسياري از مراجعه كنندگان را به خود جلب مي كند. بيلبائو شهري است كه اين موزه ديدني در آن جا خوش كرده است. توصيف معماري و شگفتي اين بنا از سوي هيچ عكاسي تاكنون صورت نگرفته است چرا كه شگفتي در تمامي بخش هاي آن موج مي زند. فرانك گهري معماري است آمريكايي كه ساخت اين بنا را به انجام رسانده است. در ساخت اين موزه از بلوك و همچنين ورقه هاي موج دار استفاده بهينه شده است.

ويژگي معماري اين بنا باعث شده است كه بسياري از توريست و گردشگران از نقاط مختلف دنيا به سمت آن جذب شوند. اين بنا توانايي اين شهر ديدني را در ساخت يك اثر تاريخي و جهاني را به اثبات رسانده است. داخل اين موزه مجموعه اي باشكوه از آثار شناخته شده قابل مشاهده مي باشند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از ديدن آن ها لذت برد. در بخش هاي بعدي به معرفي جاذبه هاي كشور فرانسه در سفر با تور اروپا خواهيم پرداخت.

ديدني هاي موزه گوگنهايم

سفر به دو شهر بوني فاسيو و ليون فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از مكان هاي ديدني كشور فرانسه نيز لذت برد. دو شهر قديمي و تاريخي در اين كشور قرار گرفته اند كه تماشاي جاذبه هاي آن ها خالي از لطف نخواهد بود. ليون يكي از شهرهاي زيباي فرانسه است كه از قدمتي تاريخي برخوردار مي باشد. در دوران رنسانس فرانسه بناهاي مختلفي وجود داشتند كه بسياري از آن ها آثار خود را همچنان حفظ كرده اند كه شهر ليون يكي از آن ها شناخته مي شود. در اين شهر قوانيني براي حفاظت از آثار فرهنگي در نظر گرفته شده اند.

در كنار شهر ليون مي توان از بوني فاسيو به عنوان يكي ديگر از شهرهاي تاريخي و زيبا در فرانسه نام برد. كورسيكا منطقه اي جزيره اي است كه اين شهر ديدني در آن جاي گرفته است. صخره هاي گچي و آهكي در اين شهر جزء جاذبه هاي ديدني شناخته مي شوند كه با مشاهده آن ها ظاهري متفاوت از اقيانوس را مي توان تجربه نمود. موزه اي نيز در اين شهر قرار گرفته كه يك دژ قديمي به شمار مي رود. در سفر با تور اروپا ارزان ديدن اين جاذبه ها را در فرانسه از دست ندهيد.

سفر به دو شهر بوني فاسيو و ليون فرانسه

موزه لوور و كليساي نوتردام فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از جاذبه هاي شهر پاريس فرانسه ديدن نمود كه از برجسته ترين آن ها مي توان به كليساي نوتردام و موزه لوور اشاره كرد. سبك گوتيك در كليساي نام برده شده در شهر پاريس فرانسه كاملاً قابل مشاهده است. دو دهه زمان ساخت اين كليسا عنوان شده است كه با ايستادن در قسمت برج شمالي مي توان منظره اي زيبا از پاريس را مشاهده نمود.

از مكان هاي ديدني و تاريخي در فرانسه مي توان به موزه اي با نام لوور اشاره كرد كه جزء موزه هاي قديمي جهان شناخته مي شود. اين موزه و جاذبه هاي آن باعث جذب توريست و گردشگران متعددي به اين شهر رؤيايي شده است. آثار با ارزش و اشياء قديمي مختلفي را مي توان در كلكسيون اين موزه مشاهده كرد. در سفر با تور اروپا ارزان اين موزه و آثاري كه در آن جاي گرفته است را مي توانيد در برنامه گردشگري كشور فرانسه مشاهده كنيد. در اين كشور مكان هاي ديگري نيز وجود دارند كه زيبايي آن ها خيره كننده است.

 موزه لوور و كليساي نوتردام فرانسه

سفر به قلب مقدس و شانزه ليزه

در شهر پاريس فرانسه مكان هاي گردشگري متعددي وجود دارند كه از برجسته ترين آن ها مي توان به خياباني شناخته شده با نام شانزه ليزه اشاره كرد. اين خيابان كه نه تنها در پاريس بلكه در تمام جهان نيز از شهرت كافي برخوردار است داراي طول وسيعي است به طوري كه از ميدان كنكورد تا طاق پيروزي مي توان در امتداد اين خيابان معروف گذر كرد. جالب است بدانيد كه شانزه ليزه جزء معتبرترين خيابان هاي فرانسه شناخته مي شود و قدم زدن در آن براي بسياري از توريست و گردشگران بسيار لذت بخش مي باشد.

مونتمار تپه اي است كه در ارتفاعات آن كليسايي با نام قلب مقدس واقع شده است كه معماري آن به سبك رم شرقي است. در سال 1875 ساخت اين كليسا انجام شده است كه اتمام آن به سال 1914 برمي گردد. اين بنا را مي توان جزء كليساهاي سلطنتي در شهر پاريس و كشور فرانسه دانست. پاريس به عنوان پايتخت كشور فرانسه از ديدني هاي مختلفي برخوردار است كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توانيد از آن ها لذت ببريد.

سفر به قلب مقدس و شانزه ليزه

سفر به جزيره سانتوريني در يونان

در سفر با تور اروپا ارزان امكان اقامت در خانه هاي مكعبي شكل سفيد رنگ كه در جزيره اي شناخته شده و زيبا جاي گرفته اند براي بسياري از افراد بسيار رؤيايي و خاطره انگيز مي باشد. در كشور يونان علاوه بر جزاير و سواحل زيبا مي توانيد مكان هاي گردشگري متعددي نيز مشاهده كنيد كه يكي از بارزترين آنها جزيره سانتوريني مي باشد. اين جزيره كه منظره دريا رو به خانه هاي صخره اي مكعبي شكل آن است در برنامه هاي گردشگري كشور يونان در نظر گرفته شده است كه اقامت در اين خانه هاي مكعبي سفيد يكي از اين موارد محسوب مي شود.

قايق سواري و شنا كردن در سواحل اين جزيره نيز براي بسياري از افراد خالي از لطف نخواهد بود. آكروتيري يكي از جاذبه هاي ديدني اين جزيره محسوب مي شود كه در سفر با تور اروپا مي توان به اين منطقه ديدني نيز مراجعه نمود. كشتي و همچنين قايق هاي دو بدنه نيز در اين جزيره از گردشگران ميزباني مي كنند. در اين جزيره براي انتقال گردشگران فرودگاهي در نظر گرفته شده است.

سفر به جزيره سانتوريني در يونان

سفر به شهرهاي رودس و كورفو يونان

در اطراف درياي اژه يكي از ديدني هاي كشور يونان قرار گرفته است كه جزء جزاير دودكانيز شناخته مي شود. با ورود به اين شهر با جزاير و دروازه هاي قديمي و باستاني مختلفي مواجه مي شويد كه ديدن آن ها در برنامه گردشگري جاي مي گيرد. ساخت بناهاي اين شهر به قرن چهاردهم برمي گردد. در اين شهر مكان هاي ديدني مختلفي وجود دارند كه بسياري از گردشگران با پاي پياده به جستجوي آن ها مي پردازند. فرودگاه و كشتي براي جابجايي مسافران در اين شهر در نظر گرفته شده اند.

در كشور يونان سواحل مختلفي وجود دارد كه در اطراف آن ها شهري با نام كورفو جاي گرفته است. در اين شهر از معماري ايتاليايي براي ساخت بناهاي مختلف استفاده شده است. ونيزي ها اين شهر را براي مدت هاي طولاني اداره مي كردند. قلعه هاي مختلف را مي توان در شهر كورفو يونان مشاهده نمود. درياي ايوني كه اين شهر را احاطه كرده مكان مناسبي براي قايقراني و بادباني مي باشد.

سفر به شهرهاي رودس و كورفو يونان

سفر به منطقه تفريحي ساماريا جورج يونان

تور اروپا ارزان فرصتي ايده آل براي سفر به منطقه تفريحي با نام ساماريا جورج در يونان است. علاقه مندان به طبيعت گردي مي توانند از اين منطقه گردشگري ديدن نمايند و از طبيعت بكر آن لذت ببرند. طول اين منطقه تفريحي به 16 كيلومتر مي رسد. اگر اهل پياده روي هستيد مي توانيد پنج ساعت در اين منطقه توريستي به تفريح و گردش بپردازيد.

براي يك سفر مهيج به اين منطقه مي بايست از آمادگي جسماني برخوردار بوده و تجهيزات كافي مانند آب همراه خود داشته باشيد. اين منطقه در كشور يونان جزء پرتردد ترين مناطق تفريحي شناخته مي شود كه بسياري از توريست و گردشگران با رزرو تور اروپا خود را به اين منطقه مي رسانند.

سفر به منطقه تفريحي ساماريا جورج يونان

سفر به روتردام هلند

اگر به فكر منطقه اي زيبا و گردشگري در كشور هلند براي سفر با تور اروپا ارزان هستيد ما به شما شهر روتردام را پيشنهاد مي كنيم. معماري بناهاي تاريخي اين شهر پيش از هر موضوعي نظر توريست و گردشگران را به خود جلب مي كند. جالب است بدانيد كه روتردام به عنوان يكي از مكان هاي گردشگري از مراكز خريد متعدد نيز برخوردار است كه براي بسياري از توريست ها يك هدف شناخته مي شوند.

لقب بزرگ ترين بندر قاره اروپا مختص شهر روتردام است. در جنگ جهاني دوم بسياري از ساختمان هاي تاريخي و قديمي اين شهر ويران شده اند كه اين موضوع در ظاهر بافت اين شهر تاثير گذار بوده است. معماري هلندي و مدرن در اغلب ساختمان هاي اين شهر قابل مشاهده مي باشند. به جزء شهر روتردام اماكن ديگري نيز در هلند وجود دارند كه در سفر با تور اروپا ارزان مي توان از آن ها ديدن نمود.

سفر به شهر هارلم

شهر هارلم را مي توان از جاذبه هاي تاريخي هلند معرفي كرد كه با تور اروپا ارزان مي توان از مناطق مختلف آن ديدن نمود. اين شهر مكاني براي اقامت خانواده هاي اشراف و ثروتمند هلندي شناخته مي شود كه در كوچه و خيابان هاي آن خانه هاي تجار به چشم مي خورند.

آمستردام از شهرهاي همسايه اين شهر تاريخي شناخته مي شود كه با استفاده از دوچرخه مي توان خود را به آن رساند. كليساي مركزي و مركز خريد را مي توان در مركز اين شهر مشاهده كرد. هارلم را مي توان يك مقصد گردشگري آرام و بدون هياهو معرفي كرد كه براي بسياري از گردشگران تور اروپا ارزان از جذابيت هاي بسياري برخوردار است.

براي اطلاع از خريد بليط چارتر به سايت دلتابان مراجعه نماييد.

همچنين اگر قصد اقامت در اروپا را داريد براي رزرو هتل اروپا از اينجا اقدام كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 4757
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه