loading...

وقت سفارت كانادا

رزرو انلاين تورهاي خارجي

بازدید : 183
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سفر هيجان انگيز به كانادا

در مورد كانادا چه مي دانيد؟ اگر اطلاعات كمي درباره ي اين كشور و ديدني هايش داريد با ما همراه باشيد .

كانادا بعد از روسيه به عنوان بزرگترين كشور جهان شناخته شده و مهمترين كشور مهاجرپذير جهان نيز هست و تور كانادا و تور روسيه و تور اروپا از پر طرفدار ترين تور ها در ميان مردم است. بسياري از علاقه مندان به ورزش هاي زمستاني و يا تماشاي گونه هاي كمياب حيوانات قطبي به كشور كانادا سفر مي كنند. همچنين موقعيت جغرافيايي كانادا باعث شده است كه اين كشور محل فيلم برداري بسياري از پروژه هاي سينمايي دنيا باشد. جالب است بدانيد كه سالانه گردشگران بسياري براي بازديد از لوكيشن هاي فيلم هاي معروف سينماي دنيا مانند فيلم ترسناك اره، تور كانادا را خريداري مي كنند. اگر شما هم دوست داريد در نوروز به كانادا برويد با خريد تور نوروز كانادا و رزرو بليط هواپيما ، به كشور درختان افرا سفر كنيد

حقايقي جالب درباره كشور كانادا

  • امكان ديدن خرس هاي قطبي در آن وجود دارد .
  • لقب اين كشور، سرزمين درختان افراست .
  • بيشترين تعداد شيريني دونات در دنيا، در كانادا پخته مي شود .
  • امكان تماشاي شفق قطبي در كانادا وجود دارد .
  • كانادا مهاجر پذيرترين كشور دنياست .

تور كانادا

تورهاي نوروزي كانادا

كانادا كشوري در شمال آمريكاي شمالي است و دومين كشور وسيع جهان محسوب مي شود و پايتخت سياسي آن شهر اتاواست. جالب اين كه نام كانادا به معناي دهكده و پناهگاه مي باشد و سرخپوستان آن را انتخاب كرده اند .

كانادا شهرها و استان هاي گوناگوني دارد كه از ميان آنها مراكز استان هاي آلبرتا، بريتيش كلمبيا، مانيتوبا، نيوبرانزويك، نيوفاندلند و لابرادور، نورت وست تريتوريز، نوا اسكوشيا، نوناووت، انتاريو و كبك از شهرت بيشتري برخوردارند. بي ترديد نمي توان در اينجا به معرفي تمامي اين مناطق و ديدني هاي موجود در آنها پرداخت اما بايد بگوييم كه سبك و سياق سفر به اغلب مناطق كانادا، گردش در شهرها يا لذت بردن از مناطق طبيعي است. با اين حال برخي از معرفترين ديدني هاي كانادا را مرور مي كنيم تا در سفرهاي نوروزيتان از آنها ديدن كنيد .

معروفترين ديدني هاي كانادا: آبشار نياگارا، پارك ملي بنف، پارك ملي جاسپر، پارك استنلي، درياچه ي مورين، باغ هاي بوچارت، يخچال طبيعي آتاباسكا، آبشار نعل اسبي، درياچه امرالد و ...

همانطور كه مشاهده كرديد بيشتر ديدني هاي معروف كانادا را پارك هاي ملي يا درياچه و آبشارها تشكيل مي دهند به همين خاطر سفر به كانادا به افرادي پيشنهاد مي شود كه به گشت و گذار در طبيعت علاقه مند هستند .

فرهنگ غذايي كانادا

يكي از معضلات بزرگ گردشگران در كانادا، عدم آشنايي آنها با غذاهاي بومي اين كشور است. بايد بگوييم كه انواع غذاها و خوراكي هاي بين المللي را مي توانيد در كشور وسيع كانادا بيابيد بنابراين اگر قصد داريد كه در نوروز 98 به كانادا رهسپار شويد لازم نيست نگران خورد و خوراك خود باشيد .

مي توان گفت كه ريشه ي غذاهاي بومي كانادايي تركيبي از غذاهاي فرانسوي، اسكاتلندي و انگليسي مي باشد. نبايد از ياد برد كه كانادا وسعت زيادي دارد بنابراين فرهنگ غذايي مناطق مختلف آن كمي با يكديگر فرق دارند. در شمال كانادا بيشتر از لوبيا، فلفل، انواع سبزيجات، برنج، ماهي و خرچنگ در غذاهايشان استفاده مي كنند اما مناطق مياني آن از نظر غذايي و فرهنگي شباهت زيادي به نيويورك دارند .

جالب است بدانيد كه نحوه ي تهيه ي غذا براي مردم كانادا اهميت زيادي دارد و آنها به سالم بودن مواد غذايي خود اهميت زيادي مي دهند به همين خاطر آشپزان باذكاوت و حساسي در كانادا مشغول به كار هستند و به راحتي مي توانيد غذاهاي رژيمي را در اين كشور به بهترين شكل ممكن بيابيد. باناك، ساندويچ خرچنگ، پاي آلبالو، گوشت گريل شده، بيكن و... از معروفترين خوراكي هاي كانادا هستند. همچنين نبايد ناگفته بماند كه نوشيدني هاي بسياري هم در كانادا سرو مي شوند كه بسيار پرطرفدار هستند .

تور ارزان نوروز 98

در ميان ما ايراني ها كمتر كسي پيدا مي شود كه كانادا را براي تعطيلات نوروزي خود انتخاب كند اما با اين حال تورهاي نوروزي 98 با قيمت هاي مختلفي ارائه مي شوند. در فاينداتور مي توانيد به راحتي از ويژگي هاي تورهاي نوروز كانادا در آژانس هاي مختلف باخبر شويد .

تور گردشگري كانادا براي آن دسته از توريست هايي كه علاقه مند به ديدن دنيايي از تلفيق طبيعت و مدرنيته هستند، عالي خواهد بود. سرزمين Canada در ميان اقيانوس اطلس، اقيانوس آرام و اقيانوس منجمد شمالي قرار گرفته است و آب و هواي شهرهايي چون تورنتو و ونكوور در اين كشور فوق العاده است. البته اگر به مناطق شمالي تر چون كبك برويد، هواي سرد و هميشه برفي محيط متفاوتي را برايتان عرضه خواهد كرد، كه باز مي تواند فوق العاده جذاب باشد .

زماني كه همراه با دلتابان و با خريد تور كانادا، به اين كشور سفر كنيد، از نزديك شاهد خواهيد بود كه اين كشور چطور مليت هاي مختلف را در خود جاي داده است و مردم آن با هنرمندي از نژاد و فرهنگ هاي گوناگون در كنار يكديگر صلح جويانه زندگي مي كنند. در سفر به كانادا بيشترين مقاصد گردشگري متمركز روي شهرهاي تورنتو و ونكوور است كه اتفاقا حجم زيادي از جاذبه هاي گردشگري را نيز در خود جاي داده اند .

تور كانادا

ونكوور

ونكوور در بيشتر زمان از سال، هوايي معتدل دارد و قرار گرفتن در قسمت جنوبي كانادا، اين موقعيت آب و هوايي را تضمين مي كند. در شهر ونكوور به پارك استنلي مي رويد. جايي كه مي توانيد ساعت ها در آن قدم زده و از فضاي سبز و پوشش گياهي منحصر به فردش لذت ببريد و يا اين كه در پيست دوچرخه سواري، به ركاب زدن بپردازيد .

  • آكواريوم ونكوور براي دوستداران دنياي زير آب، يك فرصت استثنائي خواهد بود .
  • پارك دكتر سان يات سن، كه يك پارك چيني كلاسيك است، در شهر ونكوور، شما را به دوران و سبك معماري چيني مي برد .
  • يك برج با 167 متر ارتفاع از سطح زمين است كه مي توانيد از فراز آن نماي 360 درجه اي از شهر را زير پاي خود داشته باشيد .
  • پارك كوئين اليزابت در مرتفع ترين نقطه ي ونكوور واقع شده است و چندين رستوران لوكس را نيز در خود جاي داده است .
  • گالري هنر، ساختمان كروي دنياي علم، كوه گروس، موزه ي مردم شناسي، پل معلق كاپيلانو، محله ي قديمي Gastown ، و... از ديگر جاذبه هاي گردشگري شهر ونكوور محسوب مي شوند .
تورنتو

و اما در شهر تورنتو به سراغ برج CN مي رويم كه ارتفاع آن به 553 متر مي رسد. موزه ي رويال اونتاريو مقصد بعدي ست كه در واقع در شمار نخستين موزه هاي كانادا نيز قرار دارد. بعد نوبت گالري هنري اونتاريو و آثار هنري بي نظيرش مي رسد. كازا لوما نام بناي به جاي مانده از قرون وسطي است كه از ديگر مكان هاي گردشگري در اين شهر محسوب مي شود. باغ وحش تورنتو در 40 كيلومتري شمال شرقي شهر، با پانداهاي سرزنده اش، شهرت جهاني دارد و همين طور خرس هاي گريزلي اين باغ وحش در جذب توريست ها فوق العاده تاثير گذار بوده اند. هاي پارك با مساحت 165 هكتار، ساختمان معروف هاكي، باغ ادواردز، منطقه ي تفريحي ديستيلري، دهكده ي بلك كريك پيونر، ميدان دانداس، بازار سنت لورنس و... از ديگر مكان هاي ديدني شهر تورنتو در كانادا هستند. سفر به كانادا را از دست ندهيد .

تور كانادا همراه با دلتابان تجربه اي به يادماندني براي شما خواهد بود

۱۰ تا از بهترين هتل هاي كانادا كه پس از دريافت ويزاي كانادا از مركز تخصصي ويزاي كانادا شايد دوست داشته باشيد با توجه به قيمت تور كانادا ي خود در آنها اقامت كنيد .

كانادا كشوري پر از زيبايي هاي طبيعي حيرت انگيز و مناظر چشمگيري از كوه،يخچال ها طبيعي عظيم،يخزارهاي دلربا،دره هاي وسيع ،درياچه هاي فيروزه اي عميق،جنگلهاي انبوه و بيابان است.براي آن دسته افرادي كه عاشق سفرهاي طولاني اند،مناظر با شكوه و نفس گير كانادا يك بهشت حقيقي را برايشان رقم مي زند. از پياده روي، قايقراني، اسب سواري، ماهيگيري، دوچرخه سواري در تابستان تا ، به اسكي، يخ نوردي، و اسكيت در زمستان،كانادا براي همه قشري فعاليت و تفريحي را دارد.درصورتي كه براي تفريح به كانادا مي رويد حتما بايد سري به ونكوور مسحور كننده،تورنتو پر جنب و جوش،مونترال زيبا،كيك دوست داشتي هم بزنيد.در ميان فروشگاه هاي بي انتها،بوتيك تئاتر، كنسرت ها و موزه ها احاطه مي شويد . اما نمي توان در اين ميان هتل ها را فراموش كرد.هتل هاي باشكوه و با خدماتي خاص .در ادامه ليستي از بهترين هتل ها ارائه مي شود .

  • هتل لو سنت جيمز

اين هتل براي چهار سال متوالي در ليست ده هتل برتر كانادا مانده است . لطف مسافران شامل حال هتل لو سنت جيمز(برنده جايزه توصيه مسافران شده و در ليست برتر توصيه مشاوران جاي داشته)شده و نشرياتي كه در مورد مسافرت چاپ مي شوند از خدمات درجه يك اين هتل تشكر كرده اند .

  • هتل شانگري لا ، تورنتو

يكي از دو هتل شانگري لا در كاناداست،دفتر اصلي اين هتل در تورنتو بوده و (پنج ستاره تاپ)داراي بزرگترين اتاق ميهمان در كشور است. ميهمانان مي توانند از غذاهاي تلفيقي اسيايي و امريكايي رستوران اين هتل استفاده نمايند .

  • فيرمونت پسفيك ريم

ناديده گرفتن هتل فيرمونت كه در حاشيه اقيانوس ارام قرار گرفته در ليست ده هتل برتر كانادا امري بسيار دشوار است.نماي اقيانوس ارام كه از پنجره هاي اتاق هاي اين هتل قابل ديدن است تحسين بسياري از ميهمانان را بر مي انگيزد و باعث پيشنهاد اين هتل به يگران و انتخابش در ليست جوايز توصيه مسافران گرديده است. اين هتل در اسكله هاربر قرار گرفته و دسترسي اسان ان به بندرگاه كشتي هاي كروز نيز از ديگر مزاياي اين هتل مي باشد .

  • هتل فاكس هاربروزت

هتل لوس فاكس هاربروزت جذابيت،تاريخ ،سليقه هاي مختلف غذايي و فعاليت هاي ديگر را يكجا ارائه مي كند . تنها ۹۰ دقيقه تا هاليفاكس فاصله دارد .(تفرجگاه خصوصي ساحلي در اب هاي گرم را براي ميهمان خود فراهم كرده.) اطراف هتل ابهاي كم عمق اقيانوس تا گرم ترين اب هاي كاروليناي شمال قرار دارد كه ديدگاهي جذاب از جزيره پرنس ادوارد را پيش روي ميهمان مي گذارد .

زمين گلف قهرماني تركيبي الهام گرفته از پيوندهاي اسكاتلند و پارك سنتي گلف است كه توسط ميهماناني از سرتاسر جهان بازديد مي شود. از ديگر امكانات فاكس هاربروزت مي توان از مركز ابگرم و سالن كنفرانس آن نام برد كه توسط جاده اي به عنوان بلوار گريس شگفت انگيز در دسترس است .

  • هتل مگنوليا و اب گرم

فقط چند قدم بعد از لنگرگاه داخلي ويكتوريا،هتل ماگنوليا و اب گرم ان پناهي براي يك اخر هفته دوست داشتني و استراحتي مناسب است.اين هتل در فاصله يك بلوك از بندر بوده ،و بهترين رستوران ها،مغازه ها و سرگرمي ها در اين نقطه جمع شده است.ساختمان مجلس، موزه سلطنتي BC مركز همايش هاي ويكتوريا،همه در اطراف اين هتل قرار گرفته اند و شما با يك پياده روي كوتاه مي توانيد از اين مكانها بازديد نماييد .

رستوران كاتانالوي ماگونليا و بار چيكاتي براي صبحانه و نهار و شام باز مي باشد .نهار خوري الهام گرفته از اشپزي ايتاليا و اسپانيا است .در طول روز چاي و قهوه همراه با صداي گوشنواز پيانو در لابي سرو مي شود .

قيمت تور كانادا

  • هتل كنتاسنس

هتل كنتاسنس با ۳۰ سوييت لوكس در كنار درياچه ترامبلان و دامنه كوه لارنشن و در كنار دريا قرارگرفته و محوطه آن بسيار ارام و بي سرو صداست . چشم انداز استخر كنار درياچه و وانهاي اب محيطي بي نهايت تسكين دهنده و ارامشبخش را فراهم مي اورد.سويت هاي با اتاقهاي بزرگ و چشم اندازي زيبا و شومينه هاي هيزم سوز بر زيبايي اين اتاقها مي افزايد .حمام اين سويت ها نيز نسبتا بزرگ بوده و فضاي كافي براي دوش هاي ايرجت دارد .جكوزي با خدمات كامل، سونا اتاق بخار و يك مركز تناسب اندام در اين هتل وجود دارد . در اين هتل رستوران و بار با غذاهاي خوشمزه فرانسوي و سرويس عالي وجود دارد اما ميهمانان از قيمت بالاي خدمات رستوران شكايت دارند .

  • هتل رزوود جرجيا

در حوزه مهمان نوازي ونكوور از هتل رزوود جرجيا با عنوان يك اسطوره مي توان ياد كرد كه پذيراي افرادي همچون كاترين هپبورن، الويس پريسلي و بينگ كرازبي بوده است.با وجود اينكه اين هتل در سال ۲۰۱۱ بازسازي شد و به برند رزوود پيوست اما هنوز هم زرق و برق اشرافي اين هتل را نمي توان منكر شد .برخورد خوشايند كاركنان باعث شده كه تمامي مسافران بر سر اين امر كه گويي همگي عضويي از خانواده اشرافي هاليود هستند متفق القول باشند.هرچند كه در روند بازسازي اين مكان تعداد اتاق ها از ۳۱۳ اتاق به ۱۵۵ اتاق كاهش يافت.اين ساختمان و بخش هاي بسياري از سازه هاي داخلي به عنوان ميراث فرهنگي ونكوو تحت حفاظت قرار گرفته است . طراحي داخلي بنا طي بازسازي توسط شركتي مونگ لئونگ كه در تورونتو مستقر بود انجام گرفته است. اين اثر با شماره ۱۱۱۵۸ در ليست اماكن تاريخي كانادا در سايت ميراث فرهنگي ثبت گرديده است .

  • هتل بين المللي ترامپ و برج تورنتو

اين هتل تا مدتها به عنوان هتل برتر در تورنتو شناخته شده اما چندان طولاني مدت نتوانست اين مقام را نگه دارد و توسط هتل چهار فصل خلع گرديد.هرچند كه هتل ترامپ براي مدتي طولاتي اين مقام را نگه نداشت اما همچنان در ليست بهترين هتل هاي كانادا جاي دارد.جوايز معتبري از جمله ۵ ستاره الماس و پنج ستاره راهنماي مسافران فوربز را از آن خود نموده است.اندازه اتاق هاي اين هتل ۵۵۰ تا ۴۰۰۰ فوت مربع است و كاركناني بسيار متعهد در اين هتل خدمت مي كنند .

هتل بين المللي ترامپ ۶۵ طبقه و برج تورنتو ۲۷۶ ٫ ۹ متر( ۹۰۸ فوت )ارتفاع دارد و نماي آن با فولاد ،سنگ و شيشه پوشيده شده است .اين هتل داراي ۲۶۰ اتاق لوكس و ۱۰۹ هتل اپارتمان بوده و در بخش بالاي هتل حوضچه ابگرمي با اندازه ۵,۴۸۶ m2 مي باشد .اين سازه توسط زديلر رابرتز ساخته شده و بلند ترين سازه ممزوج كاناداست .

  • هتل چهار فصل تورنتو

تور كانادا

هتل چهارفصل تورنتو در سال ۲۰۱۵ در رتبه بندي هتل ها به رتبه ۶ رسيد . علاوه بر اين پيشرفت اين هتل در ليست بهترين جايزه لژور ورد و تراول جاي گرفت و جايزه پنج الماس فوربز و راهنماي سفر را دريافت كرد. شايد منظر افق كه از پنجره هر اتاق قابل ديدن است يا غذاهاي خوشمزه سراشپز Michelin-starred و رسپي هاي كافه بولود در اين امر بي تاثير نباشد

اگر قصد سفر به كانادا داريد حتما هر چه زودتر اقدام به رزرو هتل خود كنيد.

ريتز كارلتون، مونترال

ريتز كارلتون، مونترال براي سه سال متوالي بهترين هتل كانادا انتخاب شده است.نه تنها ريتز كارلتون اين افتخار را از جانب ميهمانش به دست اورده ( جايزه انتخاب Cond Nast Readers’ Choice and TripAdvisor Travelers’ Choice را به دست آورده است .) بلكه از حانب AAA و فوريز به رسميت شناخته شده است.اين هتل در مركز شهر مونترال قرار گرفته

اين هتل داراي ۹۶ اتاق و ۳۳ سوئيت از جمله سوئيت سلطنتي به وسعت ۴۷۰۰ فوت مربع و ۳ اتاق خواب است . زمانيكه اين هتل در سال ۲۰۱۲ بازسازي شد اعلام شد كه سوئيت سلطنتي بزرگترين اتاق هتل در كل كاناداست و هزينه اجاره هر شب آن از ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار مي باشد .


رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا نوروز98
تور دور اروپا

سفر هيجان انگيز به كانادا

در مورد كانادا چه مي دانيد؟ اگر اطلاعات كمي درباره ي اين كشور و ديدني هايش داريد با ما همراه باشيد .

كانادا بعد از روسيه به عنوان بزرگترين كشور جهان شناخته شده و مهمترين كشور مهاجرپذير جهان نيز هست و تور كانادا و تور روسيه و تور اروپا از پر طرفدار ترين تور ها در ميان مردم است. بسياري از علاقه مندان به ورزش هاي زمستاني و يا تماشاي گونه هاي كمياب حيوانات قطبي به كشور كانادا سفر مي كنند. همچنين موقعيت جغرافيايي كانادا باعث شده است كه اين كشور محل فيلم برداري بسياري از پروژه هاي سينمايي دنيا باشد. جالب است بدانيد كه سالانه گردشگران بسياري براي بازديد از لوكيشن هاي فيلم هاي معروف سينماي دنيا مانند فيلم ترسناك اره، تور كانادا را خريداري مي كنند. اگر شما هم دوست داريد در نوروز به كانادا برويد با خريد تور نوروز كانادا و رزرو بليط هواپيما ، به كشور درختان افرا سفر كنيد

حقايقي جالب درباره كشور كانادا

  • امكان ديدن خرس هاي قطبي در آن وجود دارد .
  • لقب اين كشور، سرزمين درختان افراست .
  • بيشترين تعداد شيريني دونات در دنيا، در كانادا پخته مي شود .
  • امكان تماشاي شفق قطبي در كانادا وجود دارد .
  • كانادا مهاجر پذيرترين كشور دنياست .

تور كانادا

تورهاي نوروزي كانادا

كانادا كشوري در شمال آمريكاي شمالي است و دومين كشور وسيع جهان محسوب مي شود و پايتخت سياسي آن شهر اتاواست. جالب اين كه نام كانادا به معناي دهكده و پناهگاه مي باشد و سرخپوستان آن را انتخاب كرده اند .

كانادا شهرها و استان هاي گوناگوني دارد كه از ميان آنها مراكز استان هاي آلبرتا، بريتيش كلمبيا، مانيتوبا، نيوبرانزويك، نيوفاندلند و لابرادور، نورت وست تريتوريز، نوا اسكوشيا، نوناووت، انتاريو و كبك از شهرت بيشتري برخوردارند. بي ترديد نمي توان در اينجا به معرفي تمامي اين مناطق و ديدني هاي موجود در آنها پرداخت اما بايد بگوييم كه سبك و سياق سفر به اغلب مناطق كانادا، گردش در شهرها يا لذت بردن از مناطق طبيعي است. با اين حال برخي از معرفترين ديدني هاي كانادا را مرور مي كنيم تا در سفرهاي نوروزيتان از آنها ديدن كنيد .

معروفترين ديدني هاي كانادا: آبشار نياگارا، پارك ملي بنف، پارك ملي جاسپر، پارك استنلي، درياچه ي مورين، باغ هاي بوچارت، يخچال طبيعي آتاباسكا، آبشار نعل اسبي، درياچه امرالد و ...

همانطور كه مشاهده كرديد بيشتر ديدني هاي معروف كانادا را پارك هاي ملي يا درياچه و آبشارها تشكيل مي دهند به همين خاطر سفر به كانادا به افرادي پيشنهاد مي شود كه به گشت و گذار در طبيعت علاقه مند هستند .

فرهنگ غذايي كانادا

يكي از معضلات بزرگ گردشگران در كانادا، عدم آشنايي آنها با غذاهاي بومي اين كشور است. بايد بگوييم كه انواع غذاها و خوراكي هاي بين المللي را مي توانيد در كشور وسيع كانادا بيابيد بنابراين اگر قصد داريد كه در نوروز 98 به كانادا رهسپار شويد لازم نيست نگران خورد و خوراك خود باشيد .

مي توان گفت كه ريشه ي غذاهاي بومي كانادايي تركيبي از غذاهاي فرانسوي، اسكاتلندي و انگليسي مي باشد. نبايد از ياد برد كه كانادا وسعت زيادي دارد بنابراين فرهنگ غذايي مناطق مختلف آن كمي با يكديگر فرق دارند. در شمال كانادا بيشتر از لوبيا، فلفل، انواع سبزيجات، برنج، ماهي و خرچنگ در غذاهايشان استفاده مي كنند اما مناطق مياني آن از نظر غذايي و فرهنگي شباهت زيادي به نيويورك دارند .

جالب است بدانيد كه نحوه ي تهيه ي غذا براي مردم كانادا اهميت زيادي دارد و آنها به سالم بودن مواد غذايي خود اهميت زيادي مي دهند به همين خاطر آشپزان باذكاوت و حساسي در كانادا مشغول به كار هستند و به راحتي مي توانيد غذاهاي رژيمي را در اين كشور به بهترين شكل ممكن بيابيد. باناك، ساندويچ خرچنگ، پاي آلبالو، گوشت گريل شده، بيكن و... از معروفترين خوراكي هاي كانادا هستند. همچنين نبايد ناگفته بماند كه نوشيدني هاي بسياري هم در كانادا سرو مي شوند كه بسيار پرطرفدار هستند .

تور ارزان نوروز 98

در ميان ما ايراني ها كمتر كسي پيدا مي شود كه كانادا را براي تعطيلات نوروزي خود انتخاب كند اما با اين حال تورهاي نوروزي 98 با قيمت هاي مختلفي ارائه مي شوند. در فاينداتور مي توانيد به راحتي از ويژگي هاي تورهاي نوروز كانادا در آژانس هاي مختلف باخبر شويد .

تور گردشگري كانادا براي آن دسته از توريست هايي كه علاقه مند به ديدن دنيايي از تلفيق طبيعت و مدرنيته هستند، عالي خواهد بود. سرزمين Canada در ميان اقيانوس اطلس، اقيانوس آرام و اقيانوس منجمد شمالي قرار گرفته است و آب و هواي شهرهايي چون تورنتو و ونكوور در اين كشور فوق العاده است. البته اگر به مناطق شمالي تر چون كبك برويد، هواي سرد و هميشه برفي محيط متفاوتي را برايتان عرضه خواهد كرد، كه باز مي تواند فوق العاده جذاب باشد .

زماني كه همراه با دلتابان و با خريد تور كانادا، به اين كشور سفر كنيد، از نزديك شاهد خواهيد بود كه اين كشور چطور مليت هاي مختلف را در خود جاي داده است و مردم آن با هنرمندي از نژاد و فرهنگ هاي گوناگون در كنار يكديگر صلح جويانه زندگي مي كنند. در سفر به كانادا بيشترين مقاصد گردشگري متمركز روي شهرهاي تورنتو و ونكوور است كه اتفاقا حجم زيادي از جاذبه هاي گردشگري را نيز در خود جاي داده اند .

تور كانادا

ونكوور

ونكوور در بيشتر زمان از سال، هوايي معتدل دارد و قرار گرفتن در قسمت جنوبي كانادا، اين موقعيت آب و هوايي را تضمين مي كند. در شهر ونكوور به پارك استنلي مي رويد. جايي كه مي توانيد ساعت ها در آن قدم زده و از فضاي سبز و پوشش گياهي منحصر به فردش لذت ببريد و يا اين كه در پيست دوچرخه سواري، به ركاب زدن بپردازيد .

  • آكواريوم ونكوور براي دوستداران دنياي زير آب، يك فرصت استثنائي خواهد بود .
  • پارك دكتر سان يات سن، كه يك پارك چيني كلاسيك است، در شهر ونكوور، شما را به دوران و سبك معماري چيني مي برد .
  • يك برج با 167 متر ارتفاع از سطح زمين است كه مي توانيد از فراز آن نماي 360 درجه اي از شهر را زير پاي خود داشته باشيد .
  • پارك كوئين اليزابت در مرتفع ترين نقطه ي ونكوور واقع شده است و چندين رستوران لوكس را نيز در خود جاي داده است .
  • گالري هنر، ساختمان كروي دنياي علم، كوه گروس، موزه ي مردم شناسي، پل معلق كاپيلانو، محله ي قديمي Gastown ، و... از ديگر جاذبه هاي گردشگري شهر ونكوور محسوب مي شوند .
تورنتو

و اما در شهر تورنتو به سراغ برج CN مي رويم كه ارتفاع آن به 553 متر مي رسد. موزه ي رويال اونتاريو مقصد بعدي ست كه در واقع در شمار نخستين موزه هاي كانادا نيز قرار دارد. بعد نوبت گالري هنري اونتاريو و آثار هنري بي نظيرش مي رسد. كازا لوما نام بناي به جاي مانده از قرون وسطي است كه از ديگر مكان هاي گردشگري در اين شهر محسوب مي شود. باغ وحش تورنتو در 40 كيلومتري شمال شرقي شهر، با پانداهاي سرزنده اش، شهرت جهاني دارد و همين طور خرس هاي گريزلي اين باغ وحش در جذب توريست ها فوق العاده تاثير گذار بوده اند. هاي پارك با مساحت 165 هكتار، ساختمان معروف هاكي، باغ ادواردز، منطقه ي تفريحي ديستيلري، دهكده ي بلك كريك پيونر، ميدان دانداس، بازار سنت لورنس و... از ديگر مكان هاي ديدني شهر تورنتو در كانادا هستند. سفر به كانادا را از دست ندهيد .

تور كانادا همراه با دلتابان تجربه اي به يادماندني براي شما خواهد بود

۱۰ تا از بهترين هتل هاي كانادا كه پس از دريافت ويزاي كانادا از مركز تخصصي ويزاي كانادا شايد دوست داشته باشيد با توجه به قيمت تور كانادا ي خود در آنها اقامت كنيد .

كانادا كشوري پر از زيبايي هاي طبيعي حيرت انگيز و مناظر چشمگيري از كوه،يخچال ها طبيعي عظيم،يخزارهاي دلربا،دره هاي وسيع ،درياچه هاي فيروزه اي عميق،جنگلهاي انبوه و بيابان است.براي آن دسته افرادي كه عاشق سفرهاي طولاني اند،مناظر با شكوه و نفس گير كانادا يك بهشت حقيقي را برايشان رقم مي زند. از پياده روي، قايقراني، اسب سواري، ماهيگيري، دوچرخه سواري در تابستان تا ، به اسكي، يخ نوردي، و اسكيت در زمستان،كانادا براي همه قشري فعاليت و تفريحي را دارد.درصورتي كه براي تفريح به كانادا مي رويد حتما بايد سري به ونكوور مسحور كننده،تورنتو پر جنب و جوش،مونترال زيبا،كيك دوست داشتي هم بزنيد.در ميان فروشگاه هاي بي انتها،بوتيك تئاتر، كنسرت ها و موزه ها احاطه مي شويد . اما نمي توان در اين ميان هتل ها را فراموش كرد.هتل هاي باشكوه و با خدماتي خاص .در ادامه ليستي از بهترين هتل ها ارائه مي شود .

  • هتل لو سنت جيمز

اين هتل براي چهار سال متوالي در ليست ده هتل برتر كانادا مانده است . لطف مسافران شامل حال هتل لو سنت جيمز(برنده جايزه توصيه مسافران شده و در ليست برتر توصيه مشاوران جاي داشته)شده و نشرياتي كه در مورد مسافرت چاپ مي شوند از خدمات درجه يك اين هتل تشكر كرده اند .

  • هتل شانگري لا ، تورنتو

يكي از دو هتل شانگري لا در كاناداست،دفتر اصلي اين هتل در تورنتو بوده و (پنج ستاره تاپ)داراي بزرگترين اتاق ميهمان در كشور است. ميهمانان مي توانند از غذاهاي تلفيقي اسيايي و امريكايي رستوران اين هتل استفاده نمايند .

  • فيرمونت پسفيك ريم

ناديده گرفتن هتل فيرمونت كه در حاشيه اقيانوس ارام قرار گرفته در ليست ده هتل برتر كانادا امري بسيار دشوار است.نماي اقيانوس ارام كه از پنجره هاي اتاق هاي اين هتل قابل ديدن است تحسين بسياري از ميهمانان را بر مي انگيزد و باعث پيشنهاد اين هتل به يگران و انتخابش در ليست جوايز توصيه مسافران گرديده است. اين هتل در اسكله هاربر قرار گرفته و دسترسي اسان ان به بندرگاه كشتي هاي كروز نيز از ديگر مزاياي اين هتل مي باشد .

  • هتل فاكس هاربروزت

هتل لوس فاكس هاربروزت جذابيت،تاريخ ،سليقه هاي مختلف غذايي و فعاليت هاي ديگر را يكجا ارائه مي كند . تنها ۹۰ دقيقه تا هاليفاكس فاصله دارد .(تفرجگاه خصوصي ساحلي در اب هاي گرم را براي ميهمان خود فراهم كرده.) اطراف هتل ابهاي كم عمق اقيانوس تا گرم ترين اب هاي كاروليناي شمال قرار دارد كه ديدگاهي جذاب از جزيره پرنس ادوارد را پيش روي ميهمان مي گذارد .

زمين گلف قهرماني تركيبي الهام گرفته از پيوندهاي اسكاتلند و پارك سنتي گلف است كه توسط ميهماناني از سرتاسر جهان بازديد مي شود. از ديگر امكانات فاكس هاربروزت مي توان از مركز ابگرم و سالن كنفرانس آن نام برد كه توسط جاده اي به عنوان بلوار گريس شگفت انگيز در دسترس است .

  • هتل مگنوليا و اب گرم

فقط چند قدم بعد از لنگرگاه داخلي ويكتوريا،هتل ماگنوليا و اب گرم ان پناهي براي يك اخر هفته دوست داشتني و استراحتي مناسب است.اين هتل در فاصله يك بلوك از بندر بوده ،و بهترين رستوران ها،مغازه ها و سرگرمي ها در اين نقطه جمع شده است.ساختمان مجلس، موزه سلطنتي BC مركز همايش هاي ويكتوريا،همه در اطراف اين هتل قرار گرفته اند و شما با يك پياده روي كوتاه مي توانيد از اين مكانها بازديد نماييد .

رستوران كاتانالوي ماگونليا و بار چيكاتي براي صبحانه و نهار و شام باز مي باشد .نهار خوري الهام گرفته از اشپزي ايتاليا و اسپانيا است .در طول روز چاي و قهوه همراه با صداي گوشنواز پيانو در لابي سرو مي شود .

قيمت تور كانادا

  • هتل كنتاسنس

هتل كنتاسنس با ۳۰ سوييت لوكس در كنار درياچه ترامبلان و دامنه كوه لارنشن و در كنار دريا قرارگرفته و محوطه آن بسيار ارام و بي سرو صداست . چشم انداز استخر كنار درياچه و وانهاي اب محيطي بي نهايت تسكين دهنده و ارامشبخش را فراهم مي اورد.سويت هاي با اتاقهاي بزرگ و چشم اندازي زيبا و شومينه هاي هيزم سوز بر زيبايي اين اتاقها مي افزايد .حمام اين سويت ها نيز نسبتا بزرگ بوده و فضاي كافي براي دوش هاي ايرجت دارد .جكوزي با خدمات كامل، سونا اتاق بخار و يك مركز تناسب اندام در اين هتل وجود دارد . در اين هتل رستوران و بار با غذاهاي خوشمزه فرانسوي و سرويس عالي وجود دارد اما ميهمانان از قيمت بالاي خدمات رستوران شكايت دارند .

  • هتل رزوود جرجيا

در حوزه مهمان نوازي ونكوور از هتل رزوود جرجيا با عنوان يك اسطوره مي توان ياد كرد كه پذيراي افرادي همچون كاترين هپبورن، الويس پريسلي و بينگ كرازبي بوده است.با وجود اينكه اين هتل در سال ۲۰۱۱ بازسازي شد و به برند رزوود پيوست اما هنوز هم زرق و برق اشرافي اين هتل را نمي توان منكر شد .برخورد خوشايند كاركنان باعث شده كه تمامي مسافران بر سر اين امر كه گويي همگي عضويي از خانواده اشرافي هاليود هستند متفق القول باشند.هرچند كه در روند بازسازي اين مكان تعداد اتاق ها از ۳۱۳ اتاق به ۱۵۵ اتاق كاهش يافت.اين ساختمان و بخش هاي بسياري از سازه هاي داخلي به عنوان ميراث فرهنگي ونكوو تحت حفاظت قرار گرفته است . طراحي داخلي بنا طي بازسازي توسط شركتي مونگ لئونگ كه در تورونتو مستقر بود انجام گرفته است. اين اثر با شماره ۱۱۱۵۸ در ليست اماكن تاريخي كانادا در سايت ميراث فرهنگي ثبت گرديده است .

  • هتل بين المللي ترامپ و برج تورنتو

اين هتل تا مدتها به عنوان هتل برتر در تورنتو شناخته شده اما چندان طولاني مدت نتوانست اين مقام را نگه دارد و توسط هتل چهار فصل خلع گرديد.هرچند كه هتل ترامپ براي مدتي طولاتي اين مقام را نگه نداشت اما همچنان در ليست بهترين هتل هاي كانادا جاي دارد.جوايز معتبري از جمله ۵ ستاره الماس و پنج ستاره راهنماي مسافران فوربز را از آن خود نموده است.اندازه اتاق هاي اين هتل ۵۵۰ تا ۴۰۰۰ فوت مربع است و كاركناني بسيار متعهد در اين هتل خدمت مي كنند .

هتل بين المللي ترامپ ۶۵ طبقه و برج تورنتو ۲۷۶ ٫ ۹ متر( ۹۰۸ فوت )ارتفاع دارد و نماي آن با فولاد ،سنگ و شيشه پوشيده شده است .اين هتل داراي ۲۶۰ اتاق لوكس و ۱۰۹ هتل اپارتمان بوده و در بخش بالاي هتل حوضچه ابگرمي با اندازه ۵,۴۸۶ m2 مي باشد .اين سازه توسط زديلر رابرتز ساخته شده و بلند ترين سازه ممزوج كاناداست .

  • هتل چهار فصل تورنتو

تور كانادا

هتل چهارفصل تورنتو در سال ۲۰۱۵ در رتبه بندي هتل ها به رتبه ۶ رسيد . علاوه بر اين پيشرفت اين هتل در ليست بهترين جايزه لژور ورد و تراول جاي گرفت و جايزه پنج الماس فوربز و راهنماي سفر را دريافت كرد. شايد منظر افق كه از پنجره هر اتاق قابل ديدن است يا غذاهاي خوشمزه سراشپز Michelin-starred و رسپي هاي كافه بولود در اين امر بي تاثير نباشد

اگر قصد سفر به كانادا داريد حتما هر چه زودتر اقدام به رزرو هتل خود كنيد.

ريتز كارلتون، مونترال

ريتز كارلتون، مونترال براي سه سال متوالي بهترين هتل كانادا انتخاب شده است.نه تنها ريتز كارلتون اين افتخار را از جانب ميهمانش به دست اورده ( جايزه انتخاب Cond Nast Readers’ Choice and TripAdvisor Travelers’ Choice را به دست آورده است .) بلكه از حانب AAA و فوريز به رسميت شناخته شده است.اين هتل در مركز شهر مونترال قرار گرفته

اين هتل داراي ۹۶ اتاق و ۳۳ سوئيت از جمله سوئيت سلطنتي به وسعت ۴۷۰۰ فوت مربع و ۳ اتاق خواب است . زمانيكه اين هتل در سال ۲۰۱۲ بازسازي شد اعلام شد كه سوئيت سلطنتي بزرگترين اتاق هتل در كل كاناداست و هزينه اجاره هر شب آن از ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار مي باشد .


رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا نوروز98
تور دور اروپا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 4752
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه